سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعي:

برخي ها مي خواهند رئيس كميته داوران را خراب كنند

مدير فني تيم گاز فجر جم گفت: به دنبال حواشي در هفته اول و دوم دور برگشت مسابقات ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور و اعتراض تيم ها نسبت به قضاوت داوران، مدير فني تيم گاز فجر گفت: برخي دست به دست هم داده اند تا با عملكردشان رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو را خراب كنند.

هادي ساعي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: سيروس رضايي رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو مشكلي در عملكردش ندارد اما به نظر مي رسد برخي از اعضاي اين كميته به فكر نابودي وي هستند و در مسابقات ليگ برتر قضاوت هاي نادرستي دارند.

وي در مورد تيم گاز فجر جم گفت:‌ در تعطيلات نيم فصل بازيكن جديد نخريديم اما تيم خود را تقويت كرديم تيم ما در دور رفت مسابقات با بدشانسي،‌ چند بازيكن خود را از جمله مجيد رجبي را به دليل شكستگي بيني در اختيار نداشت در واقع مصدومان موجب ضعف تيم شده بود كه خوشبختانه توانستيم آنها را به دور برگشت مسابقات برسانيم.

* در المپيك لندن هستم

ساعي در مورد پرچمداري اش در مسابقات المپيك لندن تصريح كرد: در مورد پرچمداري كاروان ايران خبري ندارم و صحبتي با من نشده اما با توجه به دعوت IOC (كميته بين المللي المپيك) از ابتداي بازي ها در المپيك حضور دارم.

*مهرورز مدت ها است كه تمرين مي كند

وي در مورد دعوت از خواهرش در تيم ملي بانوان گفت: مهرورز مدت ها است كه تمرين مي كند اما براي رقابت هاي انتخابي كه قبل از مسابقات گزينش المپيك برگزار شد آماده نبود وي در رقابت هاي انتخابي تيم ملي در دور جديد شركت كرده و با قرار گرفتن در مكان دوم به اردوي تيم ملي دعوت شده است.

* بانوان پتانسيل تشكيل تيم اميد را ندارند

عضو هيئت رئيسه فدراسيون تكواندو در مورد تشكيل تيم ملي اميد بانوان افزود: براي تشكيل تيم ملي اميد بازيكنان مورد نياز را در اختيار نداريم و تنها مي توانيم 2 تيم بزرگسالان و نوجوانان در بخش بانوان داشته باشيم اما در بخش نوجوانان هم با كمبود بازيكن به خصوص در اوازن سنگين مواجه هستيم بنابراين پتانسيل تشكيل دو تيم ملي رده سني نوجوانان در دو بخش مردان و زنان نداريم.

* مربي كره اي بانوان تمرين دهنده خوبي است

وي گفت: چانگ سرمربي كره اي تيم ملي بانوان مربي تمرين دهنده خوبي است و با علاقه و انگيزه با تكواندو كاران تيم ملي تمرين مي كند متاسفانه تكواندو كاران تيم ملي در گذشته الگوي ديداري خوبي نداشتند تا بتوانند تكنيك ها را به درستي و به موقع اجرا كنند اما در حال حاضر شرايط خوبي وجود دارد.

ساعي ادامه داد: چانگ مربي تمرين دهنده خوبي است و از لحاظ فني مي تواند نقاط ضعف و قوت بازيكنان را به خوبي شناسايي كند اما در بخش كوچ تجربه كمي دارد.

* تيم هاي آسيايي و جهاني نوجوانان با هم تمرين مي كنند

مدير فني تيم هاي ملي تكواندو اظهار داشت: هم اكنون دو تيم ملي تكواندو نوجوانان براي مسابقات جهاني و آسيايي به طور مشترك تمرين مي كنند اما هنوز در مورد كادر فني جداگانه دو تيم تصميم گيري نشده است در حال حاضر محمدرضا زوار با كمك حسينعلي نعيمي و وحيد عبدالهي در كادر فني تيم ملي نوجوانان حضور دارند و قرار است چند مربي ديگر به اين كادر اضافه شود كه رحيم صالحي نيز در ميان اين گزينه ها قرار دارد.

ساعي ادامه داد: تيمي كه قرار است در مسابقات جهاني اعزام شود انتخاب شده و ساير نفرات در داخل كشور به تمرينات خود ادامه مي دهد و پس از مسابقات جهاني تعدادي نيز از اين پيكارها به تيم آسيايي راه پيدا مي كنند در واقع تيم ملي نوجوانان تلفيقي از تكواندو كاران حاضر در مسابقات جهاني و بازيكنان حاضر در اردوي آسيايي خواهد بود تا براي هر دو مسابقه مشكلي نداشته باشيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.