سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل بيمه البرز گفت:

"بيمه مرکزي" با وجود همه مشکلات عملکرد نظارتي مناسبي داشته است

با وجود کمبود امکانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري بيمه مرکزي توانسته اقدامات مناسبي را براي نظارت بر صنعت بيمه به مرحله اجرا بگذارد.

سيد رسول تاجدار مديرعامل شرکت بيمه البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: بيمه مرکزي در رابطه با بحث نظارت عملکرد موفقي داشته زيرا اين بيمه توانسته نظارت تعرفه‌ايي را که خود داراي مشکلات متعددي بوده به سمت نظارت مالي تغيير دهد.

وي افزود: اين موضوع با وجود کمبود امکانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري راهکاري مناسب از سوي بيمه مرکزي بوده که اين بيمه در حال تهيه امکانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري به منظور اجراي بهتر نظارت مالي بر عملکرد شرکتهاي بيمه است.

تاجدار در رابطه با تاثير مذاکرات اخير بر روي لغو تحريمهاي اعمال شده بر صنعت بيمه کشور گفت: اين موضوع داراي جنبه‌هاي مثبت و منفي براي صنعت بيمه کشور است، مثبت از آن جهت که برخي از حق بيمه‌هايي که طي دو تا سه سال گذشته از کشور خارج نشده را مي‌توان به خارج از کشور منتقل کرد.

تاجدار افزود: با اين کار اگر ريسک بزرگي در کشور اتفاق بيفتد ديگر کل ذخاير صنعت بيمه تهديد نمي‌شود.

وي ادامه داد: وقتي تحريم عليه شرکتهاي بيمه اعمال شد مهمترين اتفاقي که در اين صنعت افتاد اين بود که ببينيم در اين شرايط چه اقداماتي را مي‌توانيم به مرحله اجرا بگذاريم که اين موضوع باعث شد شرکتهاي بيمه به يک خودباوري از طريق افزايش سرمايه، افزايش ذخاير و افزايش توانمنديهاي خود بپردازند و اين موضوع را در شرايط تحريم با ارائه پوشش ريسکهاي بزرگ به مرحله اجرا گذاشتند.
انتهاي پيام/


برچسب ها: بیمه ، مشکلات ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.