سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

هلال احمر مازندران رتبه دوم موقوفات کشور

مدیرکل هلال‌احمر مازندران گفت: مازندران بعد از کرمان رتبه دوم موقوفات کشور در هلال‌احمر را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ولی‌پور در نخستین همایش تجلیل از خیران و داوطلبان هلال احمر شهرستان نکا افزود: هلال‌احمر بعد از اوقاف و امور خیریه که سردمدار موقوفات کشور است، دارای بیشترین موقوفات است که توسط داوطلبان و خیران هبه شده است.

وی تصریح کرد: اساس کار جمعیت هلال‌‌احمر خدمت داوطلبانه بوده و حلقه اتصال نیاز، نیازمندان و توان توانمندان است.

مدیرکل هلال‌احمر مازندران تصریح کرد: وظایف ما در هلال احمر براساس اساسنامه تعریف شده است، بنابراین در مراحل بحرانی و حوادث در خط مقدم کمک‌رسانی هستیم.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: در مواقعی هم که با حادثه روبرو نیستیم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: مازندران استانی حادثه‌خیز است و با توجه به حوادث سیل،زلزله رانش زمین و آتش‌سوزی در این استان هلال‌احمر مازندارن با تمام توان زیرساخت‌های امداد و نجات را تقویت کرده است.

مدیرکل هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه ساختمان فعلی هلا‌ل‌احمر نکا نیز ساختمان مسکونی است، یادآور شد: ساخت ساختمانی برای پیشرفت امور محوله هلا‌ل‌احمر از جمله ضرورت‌های لازم این شهرستان است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ساخت پایگاه امداد و نجات در شهرک صنعتی نکا و در جاده بهشهر و نکا، عنوان کرد: این پایگاه نیز به همت خیر نکایی در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل آن بخش زیادی از مشکلات ما حل شود.

امام جمعه نکا نیز گفت: هر چه انفاق در جامعه بیشتر صورت گیرد خیرات و مبرات بیشتری حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: اهل خیر باید در تمام مواقع برای پیشرفت شهر تلاش کنند و یکی از بسترهای خیر جمعیت هلا‌ل‌احمر است.

وی از خیران و افراد فعال در هلا‌ احمر به عنوان فعالان خیر نام برد و گفت: اساس کار جمعیت هلال‌‌احمر خدمت داوطلبانه است و لذا باید قدردان این گروه رد انجام کارهای خیر باشیم.

در این مراسم از 10 خیر و داوطلب نمونه شهرستان نکا تجلیل شد./س

/انتهای پیام

برچسب ها: دوم ، موقوفات ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.