سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

مناسب‌سازی پیاده‌روها برای معلولان در اقبالیه

شهردار بیدستان بر ضرورت توسعه پیاده‌روها متناسب با نیاز معلولان در شهر بیدستان تأکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رضا طاهری از انجام 30 هزار متر مربعی پیاده‌رو سازی معابر اصلی شهر بیدستان خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی و بهسازی این پیاده‌روها در چهار فاز بنابر برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه بهسازی پیاده‌روهای اصلی بیدستان نیازمند 2 میلیارد ریال اعتبار است.

شهردار بیدستان اجرای عملیات اجرایی دستگاه‌های خدمات‌رسان را از علل تأخیر پروژه پیاده‌رو سازی دانست و بیان کرد: پیشرفت 80 درصدی عملیات پیاده‌رو سازی شهر بیدستان در شش هزار متر مربع از معابر این شهر نیز تاکنون به ثبت رسیده است.

طاهری از اجرا و تکمیل پیاده‌رو سازی معابر بهشتی و صیاد شیرازی بیدستان خبر داد و گفت: مصالح مورد استفاده در بهسازی پیاده‌روها با شرایط جغرافیایی شهری متناسب بوده و از استحکام لازم نیز برخودار است.

وی با اشاره به بار ترافیکی سنگین شهری در بیدستان تصریح کرد: شهرداری بیدستان با توجه به استقبال شهروندان از پیاده‌روها، بهسازی و ساماندهی پیاده‌روها را در دستور کار قرار داده است.

شهردار بیدستان با تأکید بر ضرورت اجرای مناسب پیاده‌رو سازی برای رفاه بیشتر شهروندان بیدستان ابراز داشت: با توجه به اینکه معابر پیاده‌رو سازی شده از مهمترین فضاهای شهری محسوب می‌شود در این خصوص باید ساز و کارهای مناسبی صورت گیرد.

طاهری با بیان اینکه پیاده‌روها جزو امن‌ترین معابر برای تردد است، اضافه کرد: با توجه به فشار بار ترافیکی خیابان و لزوم تردد شهروندان در پیاده‌روها شهرداری باید با برنامه‌ریزی برای تسهیل عبور و مرور شهروندان اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا شهرداری بیدستان در گزینش انواع طراحی پیاده‌روها نیاز معلولان و نابینایان را مورد توجه قرار داده و نسبت به انتخاب مناسب مصالح موزاییک اقدام کرده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، پیاده رو ، اقبالیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.