سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین مطرح کرد

ضرورت تغییر بافت روستایی اسفرورین

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: شهردار جدید باید با برنامه مسائل و مشکلات شهری اسفرورین را مورد توجه قرار دهد تا سیمای اسفرورین از روستایی به شهری تغییر یابد

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، غلامحسین اسلامی صدر شب گذشته در جمع مدیران شهری اسفرورین با اشاره به فعالیت 29 شهرداری در قزوین اظهار داشت: حجم کاری بسیار بالا برای رفع مشکلات شهری و برگزاری جلسات مداوم توسط شهرداری‌ها باید دنبال و اجرا شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین با اشاره به رویکرد شهرداران برای توجه به تنوع و رفاه شهروندی ابراز داشت: شورای اسلامی شهر اسفرورین باید‌ با نگاه صحیح برای توسعه فرهنگی شهر اسفرورین تلاش کرده و در این راستا به اجرای طرح‌های اثرگذار بپردازد.

این مسئول با اذعان به اینکه کارکردهای مدیریت صحیح در جامعه همواره مورد توجه شهروندان قرار دارد، عنوان کرد: شفاف‌سازی در عین عدم ورود به اختلاف و حاشیه جزو رسالت‌های متولیان شهری است.

وی با بیان اینکه انجام به هنگام امور شهری خواست شهروندان است، ابراز داشت: همچنین مسئولان هنگام ارائه آمار باید حساب شده و دقیق عمل کرده تا شهروندان شاهد انگیزه‌های خالص در مسیر کار و تلاش باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین ضرورت تهیه برنامه مدون برای تغییر بافت اسفرورین را مهم دانست و ابراز داشت: شهردار جدید باید با برنامه مسائل و مشکلات شهری اسفرورین را مورد توجه قرار دهد تا سیمای اسفرورین از روستایی به شهری تغییر یابد.

این مسئول مشارکت و همگرایی شهروندان اسفرورین را عامل تحقق توسعه چشم‌انداز این شهر دانست و بر اهتمام شهرداری و شورا به خواست و نظر شهروندان تأکید کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، اسفرورین ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.