سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان به سختی آلومینیوم را شکست داد

تیم والیبال میزان مشهد در هفته ششم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد به سختی موفق به شکست قعرنشین این رقابت ها شد.

  • به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دو تیم میزان و آلومینیوم المهدی از ساعت 17 امروز در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان سه بر دو نماینده بندرعباس را شکست دادند.

  • این بازی به مدت دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید که میزان مشهد در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 15 و 15 بر 12 میهمان خود را شکست داد و در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 23مغلوب تیم آلومینیوم المهدی شد.

  • حساسیت این بازی در ست های چهارم و پنجم هیجان خاصی به سالن مهران مشهد داده بود که حدود یک هزار و 500 تماشاگر برای دیدن این بازی آمده بودند.

  • هدایت تیم استان هرمزگان را ناصر شهنازی بر عهده داشت و نخستین تغییر سرمربی لیگ برتر والیبال امسال در این تیم رقم خورد. محمد باقری پاسور المهدی و محمد علوی بازیکن میزان از شاخص ترین بازیکنان این دیدار بودند.

  • نظارت این بازی بر عهده محمد حسن خوشدل بود که اصغر حاجی کاظمی و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

  • تیم والیبال آلومینیوم المهدی که امتیازهای خود را به سه رساند در هفته آینده میزبان پیکان خواهد بود و میزان مشهد نیز در زاهدان با شهرداری این شهر بازی خواهد کرد.
برچسب ها: والیبال ، ورزشی ، توپ ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.