سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 خبر داد:

مانور تخليه امن اضطراري و پناهگيري صحيح در محلات جنوب غرب پايتخت

مانور تخليه امن اضطراري و پناهگيري صحيح در محلات منطقه 18 به منظور آماده سازي هرچه بيشتر شهرواندان در مقابله با مواقع بحراني در سال جاري برگزار مي‌شود.

بهزادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري مانور تخليه امن اضطراري و پناهگيري صحيح در محلات منطقه 18 به منظرو شناساندن اقدامات ابتدايي در مواقع بروز بحران به شهروندان در دستور كار ستاد پيشگيري و مديريت بحران اين منطقه قرار دارد. جانشين شهردار در اين راستا با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح با مشاركت و همكاري ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 نهادهاي برون سازماني از جمله آتش نشاني، اورژانس، اداره‌هاي آب، برق، گاز، مخابرات و ؟ هلال احمر و گروه‌هاي دوام در دست اجراست.
بهزادي با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: براساس سناريو‌اي فرضي، زمين لرزه‌اي به قدرت 7 ريشتر به وقوع پيوست و در پي آن اقداماتي از جمله برپايي چادرهاي اسكان اضطراري، تخليه ساختمان از ساختمان‌ها، نجات مصدومان، امداد رساني و انتقال آن‌ها به نزديك ترين مركز درماني، اطفاء حريق و دستگيري سارقان انجام خواهد شد.
وي در پايان گفت با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: ارزيابي كيفيت خدماتي‌دهي و معضلات اماكن واقع در محلات منطقه 18 با حضور نمايندگان شهرداري نواحي 7 گانه منطقه، ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه، نهادهاي برون سازمان و درون سازماني در پايان برگزاري اين مانور از اقدامات اجرايي اين طرح است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: تخلیه ، بحران ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.