سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش سه برابري كمك هاي دولت براي نوسازي خودروهاي فرسوده

با مصوبه جديد دولت يازدهم، نوسازي خودرو هاي فرسوده در سال جاري با رونقي چشمگير در حال انجام است و در تلاشيم تا نوسازي خودرو هاي فرسوده در بخش هاي مختلف به ويژه تاكسي با موفقيت دنبال شود .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سيد مجتبي شفيعي رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت از افزايش سه برابري كمك هاي بلاعوض دولت براي نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور خبر داد و اظهار داشت : با اصلاحاتي كه در آيين نامه مربوط به اسقاط خودرو هاي فرسوده تصويب شده، مرحله جديد اجراي اين طرح با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است.

وي با بيان اينكه مصوبه جديد ابلاغ شده است افزود:اجراي طرح خروج خودرو هاي فرسوده را برنامه ريزي كرده ايم و سايت ثبت نام خودرو هاي فرسوده به نشاني   www.farsoodeh.ir نيز فعال است و مراكز اسقاط خودرو فعاليت خود را در سراسر كشور با جديت دنبال مي كنند .

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت گفت : تا به حال بيش از 35 هزار نفر براي خروج خودرو هاي فرسوده خود ثبت نام كرده اند كه در مقايسه با عملكرد 8 ماهه اخير بسيار قابل توجه است.
شفيعي ادامه داد : متقاضيان هر جه زودتر نسبت به ثبت نام براي خروج خودرو هاي فرسوده خود اقدام كنند تا در اولويت دريافت كمك هاي بلاعوض قرار گيرند.

به گفته وي 25 ميليون ريال در قبال اسقاط خودرو و سه ميليون ريال نيز معادل ارزش لاشه خودرو به متقاضيان پرداخت مي شود كه اين رقم نسبت به سال قبل افزايش قابل توجهي داشته است.
وي با اشاره به آلودگي هوا در كلان شهر ها از كليه دستگاه هاي مرتبط درخواست كرد تا با ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت در خروج  خودرو هاي فرسوده همكاري نمايند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کمک ، دولت ، نوسازی ، خودرو ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.