سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير انجمن صنايع نساجي ايران:

مشکل عوارض صادراتي" پنبه" هيدروفيل همچنان پابرجاست

دبير انجمن صنايع نساجي ايران گفت: ماهانه 160 تن پنبه هيدروفيل در کشور توليد مي‌شود که از اين بين حدود 140 تن نياز داخل و 20 تن صادر مي‌شود.

عليرضا حائري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: در پي وضع عوارض 50 درصدي براي صادرات الياف پنبه از کشور، به علت يکسان بودن رديف تعرفه اين دو کالا، صادرات پنبه هيدروفيل نيز مشمول پرداخت عوارض مذکور شده و اين در حالي است که پنبه هيدروفيل کالايي ساخته شده است.

دبير انجمن در ادامه تصريح کرد: درخواست هاي متعددي براي رفع اين مشکل و جداسازي شماره تعرفه پنبه هيدروفيل از الياف پنبه توسط انجمن صنايع نساجي ايران خطاب به مقامات مسئول ارسال شده و موضوع در حال پيگيري است.

وي در ادامه گفت: در کشتي که روز گذشته با حضور توليدکنندگان پنبه هيدروفيل انجمن نساجي ايران برگزار شد، شرايط توليد و فروش اين محصول در کشور مورد بررسي قرار گرفت و بنا به اظهار حاضرين، ماهيانه در حدود 160 تن پنبه هيدروفيل در کشور توليد مي‌شود که از اين بين در حدود 140 تن نياز داخلي بوده و 20 تن نيز صادر مي‌شود.

حائري از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست را بررسي ضوابط قيمت گذاري مورد تاييد سازمان حمايت مصرف کنندگان و همچنين محاسبه قيمت تمام شده توليد پنبه هيدروفيل در کشور برشمرد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: صادرات ، الیاف ، پنبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.