سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آمل میزبان همایش امیدهای مازندرانی بازی‌های آسیایی 2014 است

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: آمل در 29 آذر ماه امسال میزبان همایش امیدهای مازندرانی بازی آسیایی 2014 اینچوان کره است.

هاشم جمشیدپناه امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: همایش امیدهای مازندرانی بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی 29 آذر ماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی افزود:در این همایش ورزشکاران نام‌ آشنایی که از امیدهای کسب مدال در مسابقات آسیایی 2014 محسوب می‌شوند گردهم می‌آیند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون حدود 286 روز به این رویداد مهم باقی مانده تصریح کرد:بهادر مولایی،بهداد سلیمی،رضا یزدانی،قاسم رضایی و دیگر مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی از مهمانان این نشست و همایش ورزشی هستند.

جمشیدپناه در مورد برنامه‌های مدونی که برای ورزشکاران برای مدال‌آوری در مسابقات سال 2014 اینچوان دارند،گفت:مسابقات آسیایی 2014 در رشته‌های مختلف شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود به همین منظور از اسفند ماه پارسال در استان مازندران ستادی تشکیل شد تا با هیئت‌های ورزشی نشست‌هایی داشته باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه در ابتدا پیش‌بینی کردیم 146 ورزشکار مدال‌اور مازندران بتوانند در مسابقات آسیایی 2014 شرکت کنند،افزود: هم‌اکنون این تعداد ورزشکار به 110 نفر رسید البته با هدف‌گذاری‌های خود پیش‌بینی کردیم در این بین 60 تا 65 نفر به اردوی تیم‌های ملی کشورمان دعوت شده، 30 تا 35 ورزشکار به عضویت تیم ملی درآمده و به مسابقات اعزام شوند تا در این بین بتوانیم 12 تا 15 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه تصریح کرد:از هم‌اکنون نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی را با روسای همه فدراسیون‌ها در برنامه داریم تا بتوانیم از جایگاه مازندران و حق ورزشکاران نامی آن دفاع کنیم./س

انتهای پیام //

برچسب ها: میزبان ، همایش ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.