سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بیمه شدن 750 هکتار از مزارع گندم و جو نوشهر

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر گفت: سطح زیر کشت گندم و جو این شهرستان حدود دو هزار هکتار بوده که بالغ بر 750 هکتار آن تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

میرحسین سنجرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در خصوص فعالیت های بخش تولیدات دامی و گیاهی این مدیریت گفت: در آبان ماه سالجاری بیش از 258 هزار لیتر سوخت یارانه ای بین واحدهای مرغداری این شهرستان توزیع گردید.

وی معرفی متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) به تعداد 6 مورد، 5 مورد بازدید از دامداری کوچک روستایی برای صدور و تمدید پروانه بهره برداری و بازدید مشترک کارشناسان امور دام و امور اراضی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز به تعداد 3 مورد را از جمله اقدامات این مدیریت در بخش تولیدات دامی بر شمرد.

وی در ادامه توزیع بیش از30 هزار و 500 لیتر سوخت سهمیه یارانه دار بین کشاورزان را فعالیت های بخش تولیدات گیاهی این مدیریت در آبان ماه امسال عنوان داشت.

سنجرانی توزیع بیش از 38 تن کود اوره، 45 تن کود فسفاته، پیگیری خرید 25 تن کود اوره و 25 تن کود فسفات توسط کارگزاران این شهرستان، صدور 3 مورد دفترچه خدمات باغداری مرکبات، توزیع نهاده‌های مرتبط به مگس میوه به تعداد 18 مورد، مبارزه با جوندگان زیان آور کشاورزی با طعمه مسموم به تعداد 55 مورد و ... را از دیگر اقدامات این مدیریت در بخش تولیدات گیاهی در آبان ماه سالجاری بر شمرد/س

انتهای پیام //

برچسب ها: بیمه ، گندم ، جو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.