سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط با رسانه ها در حوزه وقف باید مستمر باشد

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر ارتباط مستمر و هدفمند با رسانه های گروهی برای تبین جایگاه وقف در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه،در آستانه بزرگداشت هفته وقف، حسن ربیعی ، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان در جلسه دبیرخانه دایمی همایش وقف و رسانه، با اشاره به لزوم تعامل تنگاتنگ و مستمر با رسانه های جمعی برای تبیین جایگاه وقف و بیان کارکرد وجودی این سنت حسنه در سطح ملی اظهارداشت: پنچمین همایش وقف و رسانه با رویکرد حماسه اقتصادی و با شعار وقف رسانه و حماسه اقتصادی هشتم دی ماه برگزار خواهدشد.
 
وی گفت: موقوفات در اقتصاد کشور و در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ظرفیت و امکانات مختلف در زمینه های آموزشی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی و... در مسیر شکوفایی اقتصادی و تعدیل مشکلات اقتصادی دولت می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشد.
 
ربیعی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را، سال حماسه اقتصادی در کشور عنوان کردند باید با بیان تاثیر نقش وقف در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور در این راه، همراه و همگام شویم.
 
به گفته سخنگوی سازمان اوقاف ، ایجاد دغدغه و انگیزه نسبت به ارتقاء آگاهی مردم به آثار و برکات وقف درمیان اصحاب رسانه از اهداف سازمان در پنجمین همایش سالانه وقف و رسانه سال جاری است.
 
ربیعی متذکر شد: در سازمان اوقاف همصدایی رسانه ای را دنبال می کنیم تا بتوان در این ارتباط دو سویه خدمات و  آثار و برکات وقف به یک جریان مستمر تبدیل کنیم.
 
وی با تقدیر و تشکر از همکاری رسانه های جمعی و خبرنگاران برای انعکاس فعالیت های مرتبط با وقف در سراسر کشور یادآور شد: امیدواریم شناساندن ظرفیت ها ،توانایی ها و کارکردهای موقوفات و امامزادگان شاخص در کشور در سرلوحه کار رسانه های خبری در هفته وقف قرار گیرد.
 
مدیر کل حوزه ریاست ، روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، شناساندن ظرفیت ها، و ارایه تحلیل از حوزه فعالیت سازمان را از جمله کارکردها و تعامل با رسانه های گروهی کشور در هفته وقف عنوان کرد و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری توانسته است با ارتقای تعامل خود با رسانه ها ، به عنوان یکی از سازمان های موفق دولتی در کشور عمل کند.
 
ربیعی افزایش سطح تولیدات رسانه ای مانند تهیه فیلم ، سریال و گزارش های خبری را از جمله اقدامات سازمان اوقاف در سال جاری برای کاهش انعکاس اخبار منفی در رسانه ها دانست و اظهار داشت: سازمان اوقاف در مقایسه با سازمان های مشابه دولتی ،توانسته است با اطلاع رسانی مناسب و توجیه مسئولان رسانه های جمعی  و خبرنگاران در این خصوص موفق عمل کند.

انتهای‌پیام/
 
 
برچسب ها: رسانه ، اوقاف ، خیریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.