سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادگان‌ها گلوگاهی برای انتقال مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان یکی از گلوگاه‌های انتقال مهارت و فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار را پادگان‌ها دانست.

رسول شمشادی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور ایجاد شرایط اشتغال جوانان پس از خدمت سربازی طرحی تحت عنوان طرح آموزش فنی و حرفه‌ای سربازان در دوره خدمت در سال 71 از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تهیه و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به هیات دولت ارسال شد که پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی آن تهیه و به تمامی ادارات کل فنی و حرفه‌ای و نیروهای مسلح ابلاغ شد.
 
وی افزود: این امر از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان نیز همواره مورد توجه بوده و آموزش‌های ایرائه شده به سربازان نیز در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر و براساس استانداردهای آموزشی فنی و حرفه‌ای است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش‌ها در راستای استفاده مطلوب از دوران خدمت و کاهش دغدغه‌ ورود سربازان به بازار کار است به طوری که سربازان می‌توانند در هنگام گذراندن دوران سربازی آموزش‌های محصول محور و مبتنی بر بازار کار را که در آینده می‌تواند یک شغل محسوب شود را فرا گیرند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مهارت ، پادگان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.