سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازي:

"مسکن اجتماعی" تنها برنامه دولت نیست

وزير راه و شهرسازي گفت: مسکن مشارکتی برنامه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن است و تنها محدود به مسکن اجتماعی نمی‌شود.

عباس آخوندی در حاشيه اختتاميه نمايشگاه راه و شهرسازي در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران درباره مسكن اجتماعي گفت:  مسکن مشارکتی برنامه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن است و نباید مسکن کل کشور را فقط مسکن اجتماعی به خود اختصاص دهد.

 آخوندی تصریح کرد: علت دوری من از مصاحبه این است که تا زمانی که برنامه های مسکن اجتماعی و یا دیگر برنامه های بخش مسکن به طور کامل تدوین نشود، احتمال اعلام اطلاعات ناقص به مردم وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت آزادراه تهران شمال نیز گفت: در این خصوص دو بحث وجود دارد که یکی فعال کردن وضع موجود است و دیگری بررسی مسائل اساسی حقوقی و مشارکت در ساخت آزاد راه است. در حال حاضر دستور فعال شدن کارگاهها داده شده و تمام مذاکرات با پیمانکار در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای توسعه حمل و نقل باید از ظرفیت موجود استفاده کنیم گفت: خطوط ریلی نیاز به سرمایه گذاری های عظیمی دارد و از نظر ناوگان با کمبود و کسری زیادی مواجه هستیم.

آخوندی گفت: در حال مذاکره با بخش های مختلف تامین مالی هستیم تا در این حوزه تسهیلاتی را در اختیار گروههای حمل و نقل قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه طرح جام مسکن مورد بازنگری قرار می گیرد گفت: معتقدم که باید در بخش مسکن به فکر راهکارهای مهم تری از جمله حضور بیشتر شهروندان و فعال کردن حساب 100 امام باشیم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.