سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

برف در مناطق کوهستانی قزوین را سفید پوش کرد

بارش برف در گردنه هاي کوهين، قسطين لار و بهرام آباد از امروز آغاز شده و تيم هاي عملياتي راهداري مشغول برف روبي در اين نقاط هستند.

 
مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين با اعلام بارش برف از بامداد امروز در مناطق کوهستاني استان، گفت: بارش برف در گردنه هاي کوهين، قسطين لار و بهرام آباد از امروز آغاز شده و تيم هاي عملياتي راهداري مشغول برف روبي در اين نقاط هستند.
ˈجواد حق لطفيˈ خاطرنشان کرد: چهار تيم راهداري به همراه ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين خود هم اکنون در حال عمليات نمک پاشي و برف روبي در نقاطي که بارش برف اعلام شده، هستند.

وي تاکيد کرد: با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي مبني بر ادامه سامانه بارش در مقياس وسيع تر، از رانندگاني که قصد عبور از محورهاي اين استان را دارند مي خواهيم تا ضمن اطمينان فني به خودرو خود، زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني را به همراه داشته باشند.

اين مسوول راهداري ادامه داد: براساس پيش بيني هاي روزهاي گذشته در خصوص موج سرما و بارش، اداره راهداري قزوين با استقرار 20 تيم به همراه 40 دستگاه ماشين آلات زمستاني از دو روز گذشته در سطح تمامي محورهاي استان قزوين براي مقابله با سرما و کولاک احتمالي در جاده هاي قزوين مستقر شده اند./س



برچسب ها: برف ، کوهستانی ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.