سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

كسب 154 مدال بين المللي توسط ورزشكاران مازندراني

مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: از ابتدای سال 92 تاكنون ورزشكاران مازندراني در غالب تيم هاي ملي موفق به كسب 154 مدال جهاني، آسيايي و بين المللي شدند.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری تصريح كرد: پتانسيل ورزش مازندران با حضور قهرمانان بسيار بالا است و هر يك و نيم روز ورزشكاران مازندراني موفق به كسب مدال بين المللي شدند.

وي با اشاره به جذب سرمايه گذار در ورزش گلف افزود: در حضور استاندار با يكي از اين سرمايه گذاران براي احداث زمين گلف جلسه برگزار شد و قرار شد كه كه با احداث مجموعه اي بزرگ گلف و سواركاري در آينده تصميم گيري شود.

مديركل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: ورزش گلف در حال حاضر به عنوان ورزشی نوپا در استان است كه با مديريت خوب رنجبر مي تواند به جمع ورزش هاي مدال آور استان اضافه شود.

سعادتمند از كسب مدال بين المللي ورزشكاران مازندراني در 28 رشته ورزشي در كشور ابراز داشت: پس از سال ها انتظار بالاخره نخستين رئيس هيئت گلف استان انتخاب شد كه اين ورزش با مديريت، همكاري مربيان و ورزشكاران مي تواند در آينده براي استان مدال آور شود.

وي همچنين از تشكيل ستاد بازي هاي آسيايي2014 اينچوان كره جنوبي خبر داد و اظهار داشت: براي حضور در اين مسابقات 146 ورزشكار مازندراني در رشته هاي مختلف شناسايي شدند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه اكثر ملي پوشان در تركيب تيم ملي را ورزشكاران مازندراني تشكيل مي دهند، اذعان داشت: با شناسايي اين ورزشكاران انتظار مي رود كه بين 30 تا 35 ورزشكار مازندراني در تركيب تيم هاي ملي براي كسب مدال در مسابقات آسيايي كره جنوبي به ميدان بروند.

سعادتمند در پايان با اشاره به فعاليت يكساله اش در مديريت ورزش مازندران خاطر نشان كرد: پس از حضورم در مديريت ورزش مازندران 22 هيئت بي تكليف بودند كه تاكنون با برگزاري 15 مجمع رياست اين هيئت ها مشخص شدند./س

انتهای پیام //

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.