سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس برگزار شد

نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس امروز به مدت چهار ساعت به ریاست محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در این نشست که یکی از طولانی ترین جلسات کاری در باشگاه پرسپولیس بود پیرامون مسائل گوناگون و برنامه های آتی باشگاه پرسپولیس بحث و بررسی صورت گرفت.

این نشست با حضور محمد رویانیان ، بهروز منتقمی قائم مقام ، محمود سالارکیا معاون حقوقی ، دکتر اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی ، امیر جیرودی مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل ، امیدعلی پورحسن معاون ورزشی و فنی ، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس و محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 آغاز شد و تا دقایقی پس از ساعت 19 ادامه داشت.

از مهم ترین مسائل مطرح شده در این نشست تصمیم گیری و برنامه ریزی برای پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس بود.
بهروز منتقمی در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت: این جشن 14 دی ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد و قصد داریم در جریان آن تمامی پیشکسوتان پرسپولیس و مدیران سابق باشگاه را همراه خانواده هایشان گرد هم آوریم.  از مهم ترین اقدامات انجام شده برای این مراسم تعیین اسپانسر برای تامین هزینه ها صورت گرفت.

از موارد مطرح شده در این نشست برنامه ریزی برای میزبانی از تیم فوتبال روبین کازان در ایران بود که در پی قرارداد همکاری دوجانبه برای برپایی اردویی پنج روزه و انجام دو بازی دوستانه به تهران سفر خواهد کرد.

بررسی وضعیت تیم های پایه پرسپولیس به ویژه تیم امید با توجه به در پیش بودن دربی امیدها و همچنین تصمیم گیری درباره دیگر تیم های ورزشی باشگاه از دیگر موارد طرح شده در نشست امروز مدیران و معاونان باشگاه بود.

در این نشست همچنین تقدیر و تشکر از مدیران و معاونان باشگاه و کارگروه های تشکیل شده برای بازی با میلان صورت گرفت.

راه اندازی مجموعه پینت بال توسط بخش خصوصی در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) نیز توسط مدیران و معاونان باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.