سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصر شهنازی:

کسب امتیاز یعنی اوج خوش شانسی/ مهمترین دستاوردم از ولاسکو تغییر ذهنیت والیبالی‌ها بود

تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم میزان مشهد می‌رود.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما مقابل تیم میزان در خانه حریف بازی سختی را در پیش داریم و باید نهایت توان خود را برای کسب پوئن بکار بگیریم.

وی تصریح کرد: مشهد با ترکیب قدرتمندی که دارد یکی از تیمهای قدر لیگ محسوب می‌شود، اگر بتوانیم در این دیدار از حریف امتیازی را کسب کنیم اوج خوش شانسی است.

وی تصریح کرد: در صورت موفقیت و کسب امتیاز از این بازی می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای رشد ما در آینده باشد.

شهنازی در خصوص مشکل مالی موجود در تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس اظهار داشت: من معتقدم مشکل مالی برای تمامی باشگاه‌هاست،‌ تجربه نشان داده که پرداخت معوقات و بدهی‌ها شاید با تاخیر صورت گیرد ولی انجام خواهد شد.

مسئولان باشگاه به من قول داده اند که در اسرع وقت مشکل مالی تیم را حل کنند.

 نگاه حرفه‌ای را در والیبال رواج می دهیم

مربی تیم ملی والیبال که مدت سه سال است در کنار ولاسکو حضور دارد، در این خصوص اظهارداشت:سعی دارم به عنوان فردی که مدت هاست درکنار یکی از مربیان بزرگ دنیای والیبال حضور داشته، همانند ولاسکو نگاه حرفه‌ای والیبالیست‌ها را به لیگ وبه طور کل به والیبال ارتقا دهم.

وی تصریح کرد: مهمترین دستاوردی که من از حضور در کنار ولاسکو به دست آوردم این بود که ذهینیت بازیکنان را نسبت به والیبال تغییر داد این مسئله حتی روی من به عنوان مربی هم تاثیر گذار بود.

شهنازی افزود: تمام تلاش من این است که بتوانم از این پس در جهت ارتقای سطح والیبال و تغییر دیدگاه والیبالیست‌ها نسبت به والیبال و ورزش تغییر دهم اگر بتوانم آموخته‌هایم را به دیگران منتقل کنم یک مربی موفق خواهم بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.