سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزي/

ازدواج بهترین روش پیشگیری از گرفتاری جوانان در بند آسیب‌های اجتماعی است

استاندار استان مرکزی گفت: بسترسازی برای ازدواج جوانان و تشکیل خانواده در جامعه ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدحسین مقیمی، در شورای هماهنگی ثبت احوال استان مرکزی، گفت: ایران اسلامی با پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی باید در امر ازدواج و تشکیل خانواده پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی این امر مهم در بین جوانان ضروری است، افزود: در جامعه کنونی ازدواج مهمترین روش برای پیشگیری از آسیب‌ها و مخاطرات اجتماعی است.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: ایران اسلامی با قدمت چندین هزار ساله و برخورداری از وجود علما و بزرگانی که در دنیا زبانزد هستند باید در امر تحکیم خانواده نیر پیشتاز باشد.

مقیمی با تاکید بر آشنایی نوجوانان و جوانان با آسیب‌های اجتماعی پیش روی آنان، اضافه کرد: امروز وظیفه ما آگاه سازی این قشر آسیب پذیر از مسایل موجود در جامعه است.

وی با بیان اینکه خطر در کمین نوجوانان و جوانان بوده و به دنبال فرصت برای به انحراف کشاندن آنان است، تصریح کرد: در صورتی که جوانان از مسایل موجود در جامعه آگاه بوده و به آسیب‌ها آشنا باشند می توانند در برابر آن ایستادگی کنند.

استاندار استان مرکزی ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه را مهمترین روش برای آگاهی دانش آموزان دانست و گفت: این امر مهم گامی موثر در جهت ایستادگی در برابر معضلات توسط نوجوانان و جوانان است.

 اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث ساختمان ثبت احوال شهرستان اراک، سه میلیارد ریال برای احداث ساختمان منطقه یک شهرستان اراک و سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای صدور کارت هوشمند در استان مرکزی از مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: مرکزی ، ازدواج ، آسیب ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.