سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاری نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته؛

احمد ابوالحسنی: سالن نداریم

برگزارکنندگان نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته در آستانه برگزاری دوره جدید این نمایشگاه با نبود سالن کافی مواجه شده و آن را بزرگترین مشکل خود می‌دانند.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با خبر نگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به استقبال پر شور شرکت‌های داخلی و خارجی از حضور و ارائه محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته امسال، افزود: این استقبال بر مبنای تفکر دولت تدبیر و امید شکل گرفته است.
 
به گفته ابوالحسنی، در حال حاضر در سطح داخلی 412 شرکت ثبت نام خود را به قطعیت رسانده و 500 فرم درخواست نیز گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: در سطح خارجی هم تا به امروز 60 شرکت از 15 کشور از جمله چین، ترکیه، امارات، کره جنوبی، فرانسه، بلژیک، آلمان، سوئیس، سوئد، انگلیس و کانادا برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات مرتبط ثبت نام کرده‌اند.
 
نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در ادامه خود در قالب مقایسه فضای اختصاصی به نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات مرتبط در سال گذشته و امسال اظهار داشت: سال گذشته ما شاهد اختصاص 700 متر فضا به نمایشگاه بودیم اما امسال فضای اختصاصی دو برابر شده و به 1400 الی 1500 متر رسید.
 
وی ادامه داد: با وجود دو برابر شدن فضای مختص به نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته نسبت به سال گذشته، پس از پر شدن فضای سالن 388، 500 متر هم ثبت نامی بی‌جا داریم.
 
ابوالحسنی در پاسخ به این سوال که این مشکل را با چه راهکاری حل می‌کنند، تصریح کرد: البته سالن‌های خالی دیگری در مکان دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران وجود دارد اما به دلیل دوری مسافتی آن از فضای اصلی نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌ آلات وابسته نمی‌توان آنها را در اختیار گرفت.
 
گفتنی است؛ که نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته از 28 آذر سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و تا 1 دی ماه تداوم خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.