سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادنیا در نطق پیش از دستور:

دولت برای کاستن از فشار تورم اقتصادی، عالمانه‌ترین راه را اجرا کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم با اشاره به اينكه ضروري است دولت با بهره گیری از تجربه دانشگاهیان و در قالب یک تیم اقتصادی ماهر، تحریم های قدرت‌های استکباری را بررسی و مشکلات آن را با مردم در میان بگذارد، گفت: دولت بايد برای کاستن از فشار تورم اقتصادی، عالمانه ترین و کارآمدترین راه را طراحی و اجرا كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بهمن مرادنیا نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز یکشنبه (۱۸ دی ماه) گفت: بی تقوایی، نبود اخلاق نیک و عدم مدارای با مردم مهمترین چیزی است که جوامع بشری را تهدید می کند.

 وي با بیان اینکه تقوای الهی، اخلاق و مدارا و خدمت به مردم و به خصوص خدمت به مستضعفان جامعه اساس دین و تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، افزود: به راستی رابطه این جمله گهربار امام(ره) که فرمودند عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود ندارد، با آیات قرآن مجید که در آن احترام به مردم به دفعات زیادی آمده است، چیست؟

عضو كميسيون برنامه و بودجه ادامه داد: آنچه انقلاب ما را استمرار بخشیده خدمت صادقانه و تلاش بی ریا و به دور از غوغا سالاری برای سازندگی و ایجاد سازندگی و فراهم ساختن زمینه های فراهم و سعادت برای مردم به عنوان ولی نعمتان ما است.

مرادنیا با بیان اینکه توفیق در این راه موجبات حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و مشروعیت بیش از همیشه نظام را فراهم می کند، اظهار کرد: بر این اساس انقلاب ما برای ملت‌های مسلمان منطقه و بیداری اسلامی الگوی کامل قرار می گیرد. در یک کلام به تعبیر امام(ره) هر چقدر کشور ما به طرف فقرزدایی و دفاع از محرومان حرکت کند، امید جهانخواران از ما قطع و گرایش ملت های جهان اسلام نزدیک تر می شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم با بیان اینکه تورم و گرانی و بیکاری بیش از گذشته مردم را در فشار و تنگنا قرار داده است، اظهار کرد: طبقات مختلف جامعه به خصوص قشر کم درآمد و ضعیف با مشکلات زیادی مواجه هستند اما در این شرایط باز هم مقاوم و استوار ایستاده اند و از کیان اسلام و میهن دفاع می کنند و حاضرند برای اصلاح ساختار اقتصادی و رهایی از گرانی و بیکاری اگر راهکار کارشناسان صاحب نظر و نخبگان دلسوز حتی ریاضت اقتصادی باشد، آن را با تمام وجود تحمل کنند.

مرادنیا ادامه داد: تحمل از سوی مردم به شرط آن است که عدالت بر قرار باشد و به دور از هرگونه تبعیض فشار اقتصادی ناشی از این ریاضت برای مسئول و غیر مسئول جامعه یکی باشد.

نماینده مردم بیجار همچنين از ریاست محترم قوه قضائیه خواست تا در برخورد با مفاسد اقتصادی سرعت عمل و شدت بیشتری اعمال كند تا امکان هرگونه سوء استفاده و دست اندازی به بیت المال بر خائنین مردم مسدود شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با اشاره به مانور اخیر نیروی دریایی ارتش در آب‌های خلیج فارس  گفت: با توجه به استحکام اقتدار نظامی کشورمان بعد از مانور اخیر، ضرورت دارد که دولت محترم نیز با بهره گیری از تخصص و تجربه دانشگاهیان و در غالب یک تیم اقتصادی ماهر و دلسوز موضوع تحریم‌های قدرت‌های استکباری را بررسی و مسائل و مشکلات آن را صادقانه و شفاف با مردم در میان بگذارد.

وی ادامه داد: دولت برای کاستن از فشار تورم اقتصادی ناشی از این تحریم‌ها باید عالمانه ترین و کارآمدترین راه مقابله با آن را طراحی و اجرا نماید تا بیش از این اثرات زیان بار تحریم بر مردم کشورمان تحمیل نشود./س2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.