سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین درفشی‌فر نیازمند خاکبرداری؛

1/5 میلیارد تومان هزینه برای تحویل یک زمین مناسب

زیرسازی زمین چمن درفشی‌فر برای کاهش هزینه‌ها به طور غیراصولی بوده و حالا برای زیرسازی جدی آن به هزینه زیادی نیاز است که از نظر کارشناسان فنی بیش از یک میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته وقتی بعد از چهار روز دوباره به زمین چمن درفشی فر رفتند، متوجه شدند کار خاصی روی این زمین انجام نشده است.

محمد پنجعلی پیش از این گفته بود زیرسازی این زمین اشکال دارد و باید جمع شود.

یکی از اعضای کادر فنی نیز در اینباره می‌گوید: با یک بارندگی ساده آب در زمین جمع می‌شود.

شاید پرسپولیسی‌ها به خاطر شرایط حساس پیش از بازی ناچار به تمرین در درفشی‌فر باشند، اما حالا دیگر نکته پنهانی نیست که چمن این مجموعه اصلا شرایط خوبی ندارد. پرسپولیس پر افتخارترین تیم رقابت‌های داخلی و پرطرفدارترین تیم آسیا نمی تواند برای بازسازی چمن کمپ تمرین خود اقدام کند چون بودجه لازم را ندارد ندارد.

پایتخت ایران که دو تیم طرفدار آسیا را در خود جای داده است کمپ تمرینی مناسبی ندارد که در چنین مواقعی خلاء موجود را برطرف کند و البته ما می‌خواهیم در سال 2019 میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

زه‌کشی از بین رفته است و وقتی زمین چنین شرایطی پیدا می‌کند باید زیرسازی آن عوض شود.

در رابطه با شرایط این زمین گفته می‌شود در زمان بازسازی کامل این مجموعه با توجه به مشکلات سالی که وجود داشت، زیرسازی در حد ایده‌آل صورت نگرفت تا هزینه‌ها کاهش یابد و حالا نیز از نظر کارشناسان باید چند متر خاکبرداری انجام شود و بسته به کیفیتی که مورد درخواست خواهد بود حدود 1/5 میلیارد تومان هزینه لازم است تا یک زمین خوب تحویل پرسپولیس داده شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، زمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.