سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامجو: هدفمان رساندن پیام صلح به مردم جهان است

معلول رکورددار کشورمان گفت: امیدوارم با انجام حرکت نمادین، حرکت با ویلچر از امام‌زاده صالح به سوی حرم حضرت معصومه ضمن عرضه توانمندی معلولان، صلح جهانی را به دنیا نشان دهیم.

نامجو در حاشیه‌ی حرکت نمادین طی مسیر با ویلچر از امام‌زاده صالح (ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این حرکت به مناسبت 12 آذر که روز جهانی معلولان است انجام می‌شود هدفم از این کار انتقال توانمندی معلولان به عنوان قشری از جامعه است.

وی تصریح کرد: این حرکت با ویلچر از امام‌زاده صالح (ع) در میدان تجریش تهران و از جوار شهدای گمنام هسته‌ای شروع شده و به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در جوار شهدای گمنام استان قم خاتمه می‌یابد.

نامجو تأکید کرد: این حرکت به هدف دفاع از تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای ژنو و به شعار " همه باهم به سوی صلح جهانی" انجام می‌شود.

معلول رکوردار کشورمان افزود:معلولان اقشار توانمندی هستند که می توانند از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی هم پای افراد سالم و توانمند به ایفاء نقش پرداخته و موثر واقع شوند.

وی درادامه اظهار داشت: امیدواریم با انجام این حرکت نمادین، ضمن شناساندن توانایی‌های معلولین بتوانیم پیام صلح را به همگان معرفی کنیم.

نامجو در پایان از عدم حمایت مسئولان انتقاد و خاطرنشان کرد: متاسفانه از ما حمایت خاصی نشده است ما معلولان نیازمند کمک مسئولان هستیم که از انزوا و گوشه‌گیری خارج شویم توانایی‌هایمان را در جامعه به اثبات برسانیم.

لازم به ذکر است، نامجو، یکی از معلولان توانمندی است که رکوردهای زیادی را ثبت کرده به طوری که 312 پله برج میلاد را با ویلچر در مدت زمان یک ساعت و 22 دقیقه بالا رفته است و دور خلیج فارس را به مدت 10 روز با ویلچر طی کرده است و دور اروپا در 80 روز طی کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: رکورددار ، معلول ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.