سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

توانمندسازي و خودکفايي مددجويان مهم‌ترين هدف کميته امداد است

يکي از مهم‌ترين رويکردهاي کميته امداد در دهه چهارم فعاليت اين نهاد توانمندسازي و خودکفايي مددجويان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدير کميته امداد شهرستان زنجان ،با اشاره به اينکه در اين دهه کميته امداد اقدامات بسياري در اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي انجام داده است،  گفت :طرح‌هاي اشتغال‌زايي کميته امداد بر اساس توانايي‌هاي مددجويان و استعدادهاي آن‌ها اجرايي مي‌شود.

پناهي با اشاره به رشته‌هاي شغلي که طرح‌هاي اشتغال‌زايي در قالب آن‌ها اجرا مي‌شود،  افزود :طرح‌هاي کشاورزي، دامداري، دامپروري، مشاغل خانگي و ... از زمينه‌هاي شغلي است که در قالب آن طرح‌هاي اشتغالزايي اجرا مي‌شود.

اين مسئول با بيان اينکه اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي و ايجاد شغل براي مددجويان با در نظر گرفتن استعدادها و شرايطي که مددجويان صورت مي‌گيرد،  ادامه داد :تجربه‌هاي پيشين نشان مي‌دهد که اشتغالزايي براي مددجو با توجه به توانايي‌هاي او موجب موفقيت در طرح اجرايي و در نهايت ايجاد زمينه خودکفايي مي‌شود.

 پناهی در ادامه با بيان اينکه امسال نيز يک ميليارد و 100 ميليون ريال وام خودکفايي به مددجويان زنجاني پرداخت شده است، اضافه کرد : اين مبلغ به 13 مددجوي زنجاني پرداخت شده است.

وی به جامعه هدفي که طرحهاي اشتغال براي آنها اجرايي مي‌شود، نيز اشاره  و خاطر نشان  کرد :زنان سرپرست خانوار، مددجوياني که داراي مهارت خاصي هستند، فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها که از مهارت خاصي برخوردارند از جمله افرادي هستند که وام اشتغال به آنها پرداخت مي‌شود./ز
برچسب ها: توانمند ، مددجویان ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.