سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان و خانه مطبوعات

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره 1 اصفهان و خانه مطبوعات اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان در جلسه ای که پیرامون امضای تفاهم نامه برگزار شد،گفت: آموزش نیاز هر انسان است.در دین مبین اسلام هم بارها از اهمیت دانش و فواید آن صحبت شده است و حیات و بقای هر فرد در گرو آموزش است.

مهدی شاه نوروزی با تأکید بر حسایت کار مطبوعات و خبرنگاران خاطر نشان کرد: اگر اصحاب رسانه آموزش لازم و مرتبط با حرفه ی خود را ببینند بهتر می توانند مفاهیم را به مخاطب منتقل کنند.

وی افزود: مذاکرات ما با خانه مطبوعات 20 روز بیشتر طول نکشید و به دلیل اینکه دو طرف مذاکره هدف مشترک رشد توسعه دانش را داشتند خیلی زود به تفاهم رسیدیم.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نیز ازامضای این تفاهم نامه اظهار رضایت کرد و گفت: عامل اصلی برای توسعه یک کشور رشد و تعلیم نیروی انسانی و افکار عمومی است و این امر بدون دانش امکانپذیر نیست. معجزه ی پیامبراکرم نیز از نوع علم و دانش بوده است.

منصور گلناری تصریح کرد: خانه مطبوعات اصفهان اولین تشکل مطبوعاتی کشور است که از سال 1373 به طور رسمی با 4 نیرو شروع به کار کرده است اما امروز 200 عضو رسمی و غیر رسمی دارد.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از امضای تفاهم نامه بین خانه مطبوعات و دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان رتبه بندی روزنامه نگاران و خبرنگاران و پرورش خبرنگاران حرفه ای در هر زمینه و همچنین ایجاد رقابت سالم بین آنهاست.

گلناری با اشاره به فلسفه دانشگاه علمی کاربردی گفت: اولین دوره آموزشی مخصوص اهالی مطبوعات از دهه سوم آذر شروع می شود و متقاضیان شرکت در این دوره می توانند با تماس با خانه مطبوعات در جریان این امر قرار گیرند. اگر از این طرح استقبال خوبی به عمل آید، تا 5 سال آینده تمام افراد حوزه رسانه در اصفهان مدرک کارشناسی مرتبط با شغل خود را دارند.

گفتنی است در پایان جلسه با حضور دکتر قلمکاریان معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اداره کل اسلامی استان اصفهان تفاهم نامه آموزشی امضا شد./ز

برچسب ها: اصفهان ، امضای ، تفاهم ، نامه ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.