سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

اجرای طرح فلاح برای 8640 مددجوی کمیته امداد قزوین

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان قزوين، از اجراي طرح فلاح براي هشت هزار و 640 مددجوي کميته امداد شهرستان قزوين خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اظهارداشت: کميته امداد امام خميني(ره) در راستاي تقويت باورهاي ديني خانواده‌هاي تحت پوشش، آشنايي مددجويان با مباني ديني و معرفتي، و ارتقاي سطح آگاهي جامعه هدف، اقدام به اجراي طرح فلاح و آموزش مددجويان کرده است.

امیر خوش نیت  با اشاره به اينکه از اوايل سال جاري تاکنون 360 جلسه تخصصي با حضور مادران و دختران در شرف ازدواج، مبلغان و روحانيون در قالب طرح فلاح برگزار شده بیان کرد: از جمله موضوعاتي که در اين جلسه‌ها به مددجويان آموزش داده مي شود، شامل راهکارهاي اصلاح سبک زندگي، حفظ و رعايت شئونات اسلامي در زندگي فردي و اجتماعي، احکام ديني و شرعي است.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان قزوين، تقويت عزت و کرامت انساني و ديني، افزايش روحيه نشاط و شادابي در بين خانواده‌هاي تحت پوشش، ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر، مصون‌سازي خانواده‌ها از آسيب‌هاي اجتماعي از طريق آگاهي ديني و نيز از بين بردن روحيه انزوا طلبي از ديگر اهداف اجراي اين طرح ذکر کرد.

این مسئول از ارائه بيش از دوميليارد ريال خدمات فرهنگي کميته امداد شهر قزوين به دانش آموزان و دانشجويان تحت پوشش خبر داد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان قزوين با بيان اينکه يک هزار و 828 نفر از دانش آموزان و دانشجويان تحت حمايت کميته امداد شهرستان قزوين هستند گفت: اين تعداد دانش آموز که شامل يک هزار و 362 دانش آموز و 520 دانشجواست طي هشت ماهه سال جاری مبلغ دو ميليارد و 110 ميليون و 286 هزار و 42 ريال خدمات فرهنگي دريافت کرده اند که اين مبلغ از محل مساعدت خيران و اعتبارات فرهنگي تأمين شده است.

امير خوش نيت ادامه داد: کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان قزوين خدمات فرهنگي، تحصيلي و آموزشي به دانش‌آموزان و دانشجويان زير پوشش را با در نظر گرفتن شرايط و نيازهاي آنها ارائه مي‌دهد که اين تسهيلات کميته امداد شامل سرفصل‌هاي مختلف حمايتي از قبيل، پرداخت کمک هزينه تحصيلي به دانش آموزان و دانشجويان، برگزاري اردوهاي دانش آموزي و دانشجويي، ايجاد کانون هاي فرهنگي، تهيه لوازم تحصيلي و همچنين تهيه پوشاک براي اين گروه هاي هدف است./ز

برچسب ها: اجرا ، مدد جوی ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.