سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیرغلامان در منطقه 7

در همایش تجلیل از پیرغلامان از مداحان، سخنرانان، مسئولان، هیئت‌ها، میانداران هیئت‌ها همچنین نوغلامان جوان و غلامان اباعبدالله تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هادی حسین‌زاده رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: پرده مشاق با موضوع تجلیل از پیرغلامان حسینی منطقه در فرهنگ‌سرای اندیشه امروز برپا می‌گردد.
 
وی بیان کرد در این همایش از 10 نفر از پیرغلامان حسینی منطقه 7 تجلیل می‌شود و هدف اصلی برپایی این همایش الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان است.
 
وی افزود: با برگزاری این گونه همایش‌ها و فرهنگ تقدیر از کسانی که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف اقامه عزای امام حسین(ع) کرده‌اند نهادینه شود.
 
رئیس اداره فرهنگ منطقه 7 تصریح کرد: پیرغلامان و تعزیه‌خوانان نقش اساسی در انتقال پیام عاشورا به نسل‌های آینده دارند و عاشورا نقطه‌ای است که ظرفیت ایجاد بصیرت در آن بسیار فراوان است و عاشورا حادثهَ‌ای است که می‌تواند بصیریت و موضع‌گیری تاریخی ایجاد کند و محور ایجاد بصیرت به سمت ظهور باشد.
 
حسین‌زاده اشاره کرد: پیرغلامان توانسته‌اند قلوب بسیاری از مومنان را متحول کنند و در توصیف واقعه عاشورا باید همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عرفانی، حماسی آن بیان گردد.
 
وی ادامه داد: برگزاری تور به مقصد نمایشگاه روضه رضوان از دیگر برنامه‌های آتی است که توسط این اداره برپای می‌گردد.
 
وی خاطرنشان کرد: 13 آذر ماه شهروندان منطقه 7 را به این نمایشگاه خواهیم برد تا آثاری که با موضوع دفاع مقدس، محرم و هفته بسیج در این نمایشگاه برپاست از نزدیک دیدن کنند.
برچسب ها: تجلیل ، پیرغلام ، مداحان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.