سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکا‌ن دار مرکز تحقیقات مخابرات معرفی شد

خوانساری به عنوان رئیس مرکز تحقیقات مخابرات معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معار‌فه رئیس مرکز تحقیقات مخابرات گفت: فردی که انتخاب شد از نظر تعهد و تقوا و تخصص امتحان خود را پس داده است و خوشحالم که دبیر این شورا از خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خانواده مرکز تحقیقات مخابرات است و امیدواریم در یک زمان کوتاه به یک هدفی که شان ملت بزرگ است برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دنیا هر روز با سرعت در حال تحول است و یکی از علائم تحول فضای مجازی است و همه وزارتخانه ها باید ارتباط برقرار کنند زیرا در دنیای امروز هیچ توسعه ای درست انجام نمی‌ شود مگر آی سی تی زیر بنای آن باشد.

وی ادامه داد: شرایط فضای مجازی طوری بود که باید شورا تشکیل شود که3 شورای ، شورای عالی امنیت ملی، شورای انقلاب فرهنگی و شورای فضای مجازی در کشور در این سطر داریم.

واعظی اظهار داشت:مرکز تحقیقات با ارزش است امیدواریم در شرایط جدید مرکز بتواند منشا اثرات و برکات برای کشور، صنایع مخابراتی و آی تی کشور بشود و بتوانیم با یک فضای دوستانه ، علمی و صمیمی بین همکاران داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از رئیس سابق مرکز تحقیقات مخابرات تصریح کرد: از رئیس سابق مرکز تحقیقات تشکر می کنم که خیلی استقامت کرده و ایشان از آبروی خودشان گذشته و فشار‌هایی را تحمل کردند تا جایگاه مرکز تحقیقات مخابرات تضعیف نشود.

واعظی افزود: تلاش ما اینست که از بخش خصوصی در حوزه آی سی تی حمایت کنیم و ما به تمامی مشکلات آنها رسیدگی می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: مرکز تحقیقات مخابرات پژوهشگاهی است که درب آن به روی متخصصان و اساتید آی سی تی  باز است و ما نیازمند همفکری با همگان را داریم و باید توجه شود پژوهشگاه ما یک رتبه و جایگاه معتبر بین ا‌لمللی داشته باشد و نیروهای ما باید هدفمند و جهت دار کار کنند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.