سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز تحقیقات مخابرات با یک تحول به جایگاه قبلی خود بر می گردد

مرکز تحقیقات مخابرات با یک تحول به جایگاه قبلی خود بر می گردد و باید استفاده از توان نخبگان ایرانی جهت ارتقا کشور شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خانسار‌ی رئیس مرکز تحقیقات مخابرات گفت: مرکز تحقیقات بعد از انقلاب به عنوان یک نهاد نقش موثر و غنی در انقلاب  و سازندگی کشور داشته و این مرکز با یک تحول به جایگاه قبلی خود بر می گردد.
وی ادامه داد: مرکز تحقیقات مخابرات در دوران های مختلف چالش های مختلفی پشت سر گذاشته که تا اواخر دهه 80 این مرکز دچار تهدیدات و چالش ها‌یی شده که عدم ثبات مدیریتی که باعث شده مرکز یک نهاد پیشرو نتواند نقش خود را ایفا کند.

خوانساری اظهار داشت: در فضای کشور نقش آی سی تی نقشی جدی در جهت تولید یک ثروت پایدار در کشور خواهد بود و نقش مرکز تحقیقات بومی سازی فن آوری و استفاده از تعدادی از فارق ا‌لتحصیلان در این حوزه بوده که تمرکز ما بیشتر رفع نیازهای کشور است.

همچنین بر‌اری رئیس سابق مرکز تحقیقات مخابرات گفت: مرکز تحقیقات مخابرات دارای دو ویژگی خاص بوده که یکی از آن ویژگی ها دارا بودن متخصصین توانمند و ارزشمند بوده و ویژگی دیگر اینکه تمام جامعه آی سی تی به این مرکز اعتماد و اعتقاد دارند.

همچنین در ادامه انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مرکز تحقیقات مخابرات مسابقه طولانی یک نهاد انقلابی است که نقش موثری در توسعه فن آوری کشور ایفا کرده و با وجود فراز و نشیب هایی به سمت جلو حرکت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهدیدات ، مخابرات ، تمرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.