سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

توسعه حسینیه حرم احمد بن اسحاق تا دهه فجر به اتمام می رسد

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، کار توسعه حسینیه حرم احمد بن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب تادهه فجر به پایان می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی با بیان اینکه کار توسعه حسینیه بقعه احمدبن احساق از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: کار ساخت حسینیه این بقعه مطهر تا دهه فجر به پایان رسیده و به بهره برداری برسد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تخصیص کامل اعتبارات مربوط به این پروژه سخن گفت و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه یک میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه کار توسعه بقعه احمدبن اسحاق را شامل سه فاز حرم، حسینیه و رواق و قبور اطراف حرم دانست و گفت: پیش از این کار ساخت حرم این بقعه مطهر انجام گرفته و زیربنای آن از 500 متر مربع به هزار و 200 متر مربع رسیده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه گفت: کار توسعه این بقعه در راستای تبدیل شدن به قطب فرهنگی که از تاکیدات مقام معظم رهبریمی باشد،در حال انجام است.

گفتنی است: آستان احمدبن اسحاق قمی که مورد توجه شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) می باشد در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه قرار دارد.

برچسب ها: کرمانشاه ، توسعه ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.