سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نایب قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کاشان در المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تیم های بدمینتون و تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کاشان نایب قهرمان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان،این المپیاد در رشته‌های تنیس ‌روی‌میز و بدمینتون با حضور بیش از300 نفر شرکت کننده از 6 لغایت 10 آذرماه جاری در مجتمع فرهنگی ورزشی صندوق رفاه دانشجویان خزرآباد ساری برگزار گردید.

برپایه این گزارش، در رشته بدمینتون به ترتیب دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، کاشان و شهید بهشتی و در رشته تنیس ‌روی‌میز نیز دانشگاه های شیراز، کاشان و یزد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش حاکیست، اعضای تیم بدمینتون دانشگاه با حضور مینا شمس، رویا باقری، معصومه گشتاسبی، سکینه موسوی و نسرین رجبی به مربی گری آمنه کندی به سرپرستی لیلا سحرخوان و اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه نیز با حضور لیلا بهادری زاده، آیسان درویشی و فاطمه ستوده با مربی گری فاطمه رجبی به سرپرستی لیدا هاشم زاده در این رقابت ها شرکت نمودند.

همچنین رویا باقری و مینا شمس با شرکت در بازی های آزاد دوبل بدمینتون حائز مقام سوم به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شدند که در این بخش دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و تهران مقام اول و دوم را کسب کردند.

گفتنی است در این مرحله از المپیاد 22 تیم بدمینتون و 22 تیم تنیس‌روی‌میز با هم به رقابت پرداختند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.