سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

انعقاد تفاهم نامه همكاري بین كميته امداد امام خمینی(ره) و اداره كل دامپزشكي استان اصفهان

كميته امداد امام خمینی(ره) و اداره كل دامپزشكي استان اصفهان تفاهم نامه همكاري امضا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در راستای این تفاهم نامه مشترک، توسعه اشتغال پایدار برای اقشار محروم وکم درآمد و حمایت هرچه بیشتر در حوزه پرورش دام و رفع مشکلات دامداران تحت پوشش کمیته امداد مد نظر قرار گرفت.

مدیركل دامپزشكي استان اصفهان گفت: براساس این تفاهم نامه مقرر شداین اداره كل بر طرحهاي دامداري مددجويان رسيدگي و نظارت کند.

به گفته دکتر سید اکبر حسینی همچنين مراقبت، مبارزه و نظارت بر بيماري دامهاي خريداري شده در طرح اشتغال مددجويان نيز برعهده اين اداره كل است.

وی همكاري كميته امداد با اداره كل دامپزشكي براي گسترش طرحهاي اشتغالزاي دامپروري با هدف ايجاد اشتغال مددجويان را از ديگر مصوبات اين تفاهم نامه برشمرد.

حسینی گفت: در این تفاهم نامه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان متعهد گردید همکاری ومساعدت لازم در مواردی شامل كنترل وپيشگيري از بيماري هاي دامي و آزمایش دام های مددجویان را انجام دهد .

مدیركل دامپزشكي استان اصفهان در ادامه افزود : اميدواريم با كمك در اجرای برنامه های آموزشی، بهداشتی و پیشگیری برای مددجویان و مجریان طرح هاي دامپروري، در تحقق اهداف اين طرح ها سهم ارزنده ای داشته باشيم.

وی در پایان هدف از اجرایاین تفاهم نامه را تحقق کاهش فقر و ارتقاءسطح علمی جامعه هدف در بخش دامپرری وارتقاء کمی و كيفي محصولات تولیدی در بخش دامپروری دانست./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.