سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برنامه های هلال احمر کرمانشاه در روز جهانی داوطلبان اعلام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، برنامه های گرامیداشت روز جهانی داوطلبان را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عادل شفیعی گفت: 14آذر (پنجم دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب است که در این روز به منظور پاسداشت اقدامات و خدمات داوطلبان، خیرین و نیکوکاران در سراسر جهان آیین هایی برپا می شود.

وی با بیان اینکه اعضا و داوطلبان سنگ بنای سازمان های مردم نهاد هستند، جمعیت هلال احمر را بزرگترین تشکل داوطلب محور و مردم نهاد در کشور دانست که توانسته است با تلاش و همیاری اعضا، داوطلبان و نیکوکاران متعهد به کمک همنوعان آسیب دیده از حوادث حتی در دورترین نقاط جهان شتافته و با اقدامات ارزشمند خود برگ زرینی را در فعالیت های بشردوستانه رقم بزند.

وی، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه های خدمت رسانی، خیرین، اعضا و داوطلبان فعال، اعزام کاروان های سلامت به روستاهای محروم، فراخوان اهدا خون برای اعضا و داوطلبان، فراخوان جذب اعضا و داوطلبان جدید و معرفی اعضا و داوطلبان فعال در خانه های داوطلبی را از مهمترین برنامه های روز جهانی داوطلب در استان عنوان کرد.

وی همچنین افتتاح خانه های داوطلب تخصصی، برگزاری مراسم آیین ورودی مهرطلبان، اجرای برنامه گلریزان با نام ˈباران مهربانیˈ و تحویل 260 قطعه کارت هوشمند داوطلبان ارشد و فعال را از دیگر برنامه های هلال احمر در این روز عنوان کرد.

شفیعی، اعزام 50 کاروان سلامت به مناطق محروم استان و بهره مندی شش هزار و 381 نفر از خدمات کاروان های مذکور، ارائه خدمات درمانی در چادرهای سلامت در مناسبت های مختلف و بهره مندی بالغ بر 13هزار و 613 نفر از خدمات درمانی، اجرای طرح ملی همای رحمت و سفره های مهربانی در ماه رمضان، اجرای طرح حمایت از سالمندان و جذب و سازماندهی بیش از یک هزارو 400 عضو و داوطلب جدید را از مهمترین فعالیت های هلال احمر استان کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد./ش


برچسب ها: کرمانشاه ، والی ، عنوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.