سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دوره ی مجموعه جشنواره مشکات 2 در منطقه 13 در حال اجراست

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 از برگزاری دومین دوره ی مجموعه جشنواره مشکات خبر داد.

عباس رزاقی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهداف کلی جشنواره در تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویی در میان شهروندان  و کشف و معرفی ظرفیت ها و توانمند های گونان گون شهروندان ساکن در محلا ت و ارتقای سطح آگاهی های عمومی در باره مهم ترین مسائل تصریح کرد: فرایند  عمومی فعالیت ها  شامل مراحل طراحی و برنامه ریزی ، آماده سازی ، توجیه و هماهنگی سپری شده  و فراخوان و اطلاع رسانی  و گرد آوری آثار در حال اجراست و در مراحل بعدی ارزیابی ، تفکیک و داوری جشن های اعلام برندگان و اهدای جوایز  و در پایان ارزیابی و بهره گیر از آثار صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به تشکیل  دبیر خانه ستاد منطقه ای جشنواره مشکات در منطقه 13 تصریح کرد: دبیر خانه ستاد منطقه ای جشنواره مشکات نقش رابط اداری با محلات را داشته و ارسال آثار به دبیر خانه های موضوعی را ایفا می کند.
 
معاون شهردار منطقه 13 با اشاره به  12 محور  جشنواره  با عناوین محیط زیست شهری ، فرهنگ ترافیک ، پسماند و پاکیزگی محله ، اتوبوس و حمل و نقل عمومی ، سبک زندگی و الگوی مصرف و.. خاظر نشان کرد: این آثار در قالب های مختلف شامل  نقاشی ، داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، عکاسی ، تصویر برداری، کاریکاتور ، پوستر و در سه گروه سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال تا پایان آذر ماه جمع آوری و در ادامه تفکیک و داوری می شود.
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.