سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزي:

زماني جنبش‌دانشجويي عدالتخواهي را کنار گذاشت و به انجمني دولتي بدل شد

نشست خبري همایش "جنبش دانشجویی، 60 سال مرگ بر آمریکا" در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ امیر نوروزی مسئول برگزاري همایش "جنبش دانشجویی، 60 سال مرگ بر آمریکا" در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از خصیصه‌های دانشجویان استکبارستیزی و عدالت خواهی بوده که با چالش‌هایی مواجه شده است، اظهار داشت: در مدت زمانی جنبش دانشجویی به جای نقد و عدالتخواهی حامی جریان خاصی شد و به انجمني دولتی بدل شد.
 
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا این همایش در شأن شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی باشد.
 
مسئول برگزاري همایش "جنبش دانشجویی 60 سال مرگ بر آمریکا" در تشريح برنامه‌هاي اين همايش گفت: از حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان دعوت شده تا در راستای تبیین عقاید خود در اين همايش سخنرانی کرده و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهد.
 
وي افزود: مناظره صادق زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و علی خضریان دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از برنامه‌هایي است که در برگزاري اين همايش در نظر گرفته‌ايم.
 
نوروزی با تاکيد بر اينکه شانزده آذر امسال مقارن با تولد شهید شهریاری شده، اظهارداشت: همزماني سالروز تولد اين شهید بزرگوار با روز دانشجو می‌تواند بیانگر استکبارستیزی دانشجویی در زندگی این شهید باشد که در قالب علمی درآمده است، به همین دليل بر آن شديم تا جشن تولدی برای این شهید بزرگوار برگزار کنيم.
 
وی با اشاره به نقش شهدای هسته‌ای در جهاد علمی کشور و پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمي خاطرنشان کرد: در همین راستا در از خانواده شهدای هسته‌ای در اين همايش دانشجويي تجليل به عمل خواهيم آورد.

مسئول برگزاري همایش "جنبش دانشجویی 60 سال مرگ بر آمریکا" به پخش کليپي با عنوان "زندگي دانشجويي، مطالبات دانشجويي و اقدامات دانشگاه شريف" اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حامد زماني خواننده محبوب نسل جوان هم به عنوان ميان‌برنامه به اجراي زنده خواهد پرداخت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شریعتمداری ، دعوت ، کیهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.