سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کاشمر نائب قهرمان مسابقات کشوری کاراته شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از نائب قهرمانی تیم کاراته شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،احمدرضا روشندل گفت: رقابت های کاراته جام پلیس و مردم با حضور 500 ورزشکار از کارکنان پایور و وظیفه پلیس به همراه کاراته کارهای باشگاه های کشور روز جمعه 8 آذرماه در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات، تیم مرکز آموزشی ثامن الائمه(ع) ناجا با کسب 7 طلا، 5 نقره و 3 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های فرماندهی انتظامی کاشمر با 3 طلا و 2 نقره و تیم فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با 2 طلا و یک نقره به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر همچنین از برگزاری رقابت های استانی کونگ فو، جام شهید مدرس در روز جمعه 8 آذر ماه خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوان و بزرگسالان برگزار شد، کونگ فو کاران در دو سیستم نیمه آزاد و آزاد به رقابت پرداختند.

روشندل با بیان اینکه این مسابقات در سالن ورزشی چمران کاشمر برگزار شد، گفت: تیم های 10 شهرستان استان به همراه 7 تیم از مشهد با 290 شرکت کننده در مسابقات استانی کونگ فو حضور داشتند.

وی افزود: در پایان تیم کاشمر در رده سنی جوانان موفق به کسب مقام دوم تیمی شد و در رده بندی کلی چهار رده سنی، به ترتیب مشهد، قوچان و سبزوار به مقام اول تا سوم دست یافتند./ش

برچسب ها: نائب ، قهرمان ، مسابقات ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.