سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

برگزاری نمایشگاه تولیدات صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری در اربیل عراق

نمایشگاه فرش و تولیدات صنایع دستی هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در شهر اربیل کشور عراق برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه اختصاصی کالاهای مصرفی، فرش و تولیدات صنایع دستی هنرمندان این استان از بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن ماه سال جاری در اربیل عراق برگزار می شود.

مهرداد رئیسی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف فروش، بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی و دولتی و افزایش تولیدات صادراتی هنرمندان و تولیدکنندگان در فضای نمایشگاهی با مساحت بیش از سه هزار متر مربع برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را امکان سنجی و مطالعه بازار برای توسعه و افزایش حجم صادرات غیرنفتی کشور و افزایش مراودات و مبدلات تجاری دو کشور ایران و عراق بیان کرد.

رئیسی افزود: هنرمندان صنایع دستی، تولیدکنندگان و اعضای تعاونی های صنایع دستی می توانند برای معرفی و فروش تولیدات خود در این نمایشگاه حضور یابند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان و علاقه مندان حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به آدرس
www.miraschb.ir اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه را دریافت کنند.

قالیبافی، تولیدات نمدی، صنایع قفل سازی، جاجیم بافی، چوقا و کلاه مالی از تولیدات هنرمندان صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.