سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

افزایش صادرات مازندران

معاون توسعه صادرات خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از رشد 31 درصدی ارزش صادرات مازندران امسال خبر داد وگفت: صادرات مازندران از نظر وزنی رشد 20 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛موسوی در سومین جلسه تخصصی توسعه صادراتافزود: در هشت ماه امسال ارزش صادرات مازندران 334 میلیون و 816 هزار و 959 دلار بوده است.

وی تصریح کرد: صادرات مازندران از نظر وزنی رشد 20 درصدی داشته است.

معاون توسعه صادرات خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه پیش‌بینی صادرات در هفت ماه نخست سال 92 که به میزان 191 هزار تن بوده است، گفت: با توجه به افزایش وزنی صادرات به میزان 192 هزار تن، رشد 176 درصدی را در پیش‌بینی صادرات داشتیم.

موسوی در بخش دیگری از این نشست درباره طرح استقرار شرکت مدیریت صادرات در شهرک‌های صنعتی،افزود : ورود به بازارهای جهانی، حفظ بازار کشورهای هدف، ارائه خدمات به بنگاه‌های تولیدی، ایجاد فضا برای هدایت کالای تولید شده به کشورهای هدف از کارهایی است که با راه‌اندازی این شرکت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت مدیریت صادرات با هدف صرفه‌جویی در زمان و هزینه،تسهیل در امور صادرات و برطرف کردن ریسک توسط صادرکنندگان ایجاد می‌شود تا کالا با استانداردهایی که دارد به بازار هدف برسد.

موسوی افزود: مشاوره بازرگانی و دوره‌های آموزشی باید در برنامه کاری شرکت مدیریت صادرات قرار گیرد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: ارزش ، صادرات ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.