سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

لازمه توسعه ورزش اسکی در کهگیلویه و بویراحمد ورود بخش خصوصی است

رییس فدراسیون اسکی گفت: لازمه توسعه روزافزون ورزش اسکی در کهگیلویه و بویراحمد ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای این رشته ورزشی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، عیسی ساوه شمشکی در نشسیت مجمع انتخابات رییس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان فراهم کردن شرایط لازم برای ورود بخش خصوصی به منظور رونق و توسعه مکان های مختلف ورزشی از جمله پیست های اسکی است.
وی بیان کرد: باید چنین اقدام مهمی هر چه سریعتر از سوی مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد در این استان انجام شود.
ساوه شمشکی اظهار کرد: تحقق این امر منجر به افزایش بهره وری پیست اسکی یاسوج، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
وی عنوان کرد: ظرفیت ها و قابلیت های چشمگیری در زمینه اسکی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که می توان برای توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی در رده آقایان و بانوان و در بخش های اسکی چمن و برف از آنها استفاده بهینه کرد.
ساوه شمشکی ابراز داشت: تعامل و همدلی متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد موجب برداشته شدن گام های اساسی برای توسعه ورزش اسکی، رفع مشکلات و تامین امکانات مورد نیاز آن در این استان خواهد شد.
رییس فدراسیون اسکی افزود: پیست اسکی یاسوج جزو یکی از بهترین پیست های جنوب کشور محسوب می شود و قرار داشتن آن در فاصله 18 کیلومتری مرکز کهگیلویه و بویراحمد موقعیت مناسبی را برای جذب گردشگران و استفاده اسکی بازان و علاقمندان به این رشته ورزشی ایجاد کرده است.
ساوه شمشکی گفت: پیست اسکی یاسوج مشکلات و کمبودهایی نیز دارد که سعی می شود به زودی برطرف شوند تا با توجه به نزدیکی فصل زمستان مورد استفاده مردم و اسکی بازان کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.
تنها کاندیدای ریاست هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: پیست اسکی یاسوج از جاذبه های مهم گردشگری این شهر است که با ایجاد امکانات مورد نیاز در آن و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان زمینه توسعه روزافزون ورزش اسکی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود.
خدابخش امیری افزود: از مسوولان فدراسیون اسکی انتظار می رود برای تعالی این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد و رفع مشکلات آن اقدامات لازم را انجام دهند.
وی استعدادیابی در مدارس به ویژه در سنین پایین، برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان رده های مختلف سنی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، برگزاری دوره های مربیگری، برگزاری جشنواره های زمستانی و توسعه محوطه میدانی پیست اسکی یاسوج را از مهمترین برنامه های هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
در این نشست خدابخش امیری با کسب 13 رای از مجموع 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد./س
برچسب ها: توسعه ، ورزش ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.