سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تاکید عضو کمیسیون صنایع مجلس بر بازنگری در اعتبارات استان مازندران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر بازنگری در اعتبارات استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛حجت الاسلام ناصری در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ،از معاون راهبردی رئیس جمهور درخواست بازنگری در اعتبار اختصاص یافته به مازندران و تصحیح آن را کرد که در این خصوص باید حمایت‌های لازم از کشاورزی صورت پذیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد مازندران در صورت توجه کافی می‌تواند پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای کشور باشد و با صادرات غیرنفتی تراز ثبت تجاری را ایجاد کند که البته باید در تکمیل راه‌های این استان تلاش کرد.

وی گفت: تقویت بنادر و فرودگاهها، اکتشاف و استخراج نفت و گاز خزر، حمایت از صنعت توریسم و گردشگری، حمایت از صنایع سبک و سنگین استان و تکمیل پروژه‌ ملی تهران شمال با سرمایه گذاری داخلی و خارجی پیگیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بحران بیکاری به خصوص در فارغ التحصیلان دانشگاهی بیداد می‌‌کند، وزیر راه در تکمیل راه‌های نیمه کاره شهرستان تلاش کند و وزیر نیرو در پروژه آب رسانی شهرستانهای گروه الف سرعت عمل داشته باشد و وزیر بهداشت اعتبار لازم را برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دهد.

حجت الاسلام ناصری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس گفت: غرب سکولار گرفتار بحران همه جانبه است و ارزش‌های چالش‌زای غربی نیز در حل آن عاجز و ناکارآمد است در این وضعیت تنها راه برون‌رفت روی آوردن به ارزش‌های وحیانی است و سیاست‌های دوگانه‌، ننگی برای کشورهای مدعی دموکراسی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز جهان شاهد حیات مجدد اسلام است که هوشیاری زیادی برای شبیخون فرهنگی دشمنان نیاز داریم، لذا از رئیس جمهور محترم درخواست ارائه لایحه جهت قانونمند نمودن اصل هشتم قانون اساسی در نهادینه کردن نظارت عمومی و جلوگیری از اشاعه منکرات را داریم.

وی افزود: ضرورت دارد همه با حمایت از تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف گام‌های اساسی در مهار تورم را که مورد اعتراض مردم است برداشته و موانع تولید را رفع کنیم.

حجت الاسلام ناصری با تقدیر از تیم مذاکره کننده دولت یازدهم گفت: انتظار می‌رود با رعایت خطوط قرمز و ایستادگی حافظ منافع ملی بوده و مراقب زیاده طلبی‌ها باشند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تاکید ، بازنگری ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.