سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجازیان: جام فجر امسال با بهترین کیفیت برگزار شد/دلارها را تقدیم بهترین‌ها کردم

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: رقابت‌های امسال بین المللی فجر نوجوانان و جوانان با بهترین کیفیت نسبت به سالهای قبل برگزار شد.

علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نهمین دوره رقابت‌های بین المللی فجر در رده نوجوانان و جوانان اظهار داشت: رقابت‌های امسال نسبت به مسابقات سالهای قبل با کیفیت بالاتری برگزار و بسیار از کیفیت برگزاری راضی بودم.

وی تصریح کرد: مسابقات دوره قبل در بخش بانوان برگزار نشد به همین دلیل به ما رنکینگ نداده بودند اما در نهمین دوره که امسال برگزار کردیم هم در بخش پسران و هم در بخش دختران رقابت داشتیم و مسابقات برای اولین بار دارای رنکنیگ شد.

در مراسم افتتاحیه بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک و محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در اختتامیه حضور داشتند.

حجازیان تصریح کرد: حضور تیم‌های قدرتمندی همچون هند، مجارستان و بلاروس در هر دو بخش بانوان و آقایان در رقابت‌های امسال اتفاق بزرگی بود و خوشحالم که با وجود مشکلات مالی توانستیم به بهترین نحو میزبان باشم.

وی درخصوص این‌که آیا از تیم‌ها مبلغ ورودی گرفته‌اند یا این‌که کدام هزینه ‌ها را فدراسیون تنیس روی میز در مورد تیم‌های خارجی شرکت کننده متقبل شده است گفت: ما در اسال هیچ مبلغ ورودی از تیم‌های شرکت کننده نگرفتیم، تیم‌های خارجی هم هزینه ایاب وذهاب برعهده خودشان بود وما هزینه‌های اقامت آن ها را در تهران برعهده گرفتیم ودر هتل المپیک که نزدیک سالن برگزاری مسابقات بود اسکان دادیم.

وی درباره پرداخت جایزه 10 هزار دلاری مسابقات بین‌المللی فجر تاکید کرد: دلارها وجوایز را به تیم‌های برتر تقدیم کردیم.

حجازیان به برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر دررده بزرگسالان اشاره کرد ودر این باره گفت: برای میزبانی وبرگزاری مسابقات بین‌المللی فجر بزرگسالان قراراست جلسه‌ای برگزار کنیم به احتمال زیاد زمان آن 3 تا 6 بهمن خواهد بود، در این جلسه نقاط قوت و ضعف نهمین دوره مسابقات جوانان ونوجوانان فجر را هم  بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.