سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهيم نكو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازگشت آرامش به بازار "سرمايه‌گذاري" را تسهيل مي‌كند/ افزايش "توليد" نتيجه بهبود روابط با دنيا

نكو با بيان اينكه ظرفيت‌هاي كشور در زمينه‌هاي اقتصادي چشم‌گير است، گفت: در كنار افزايش توليد و بازگشت آرامش نسبي به بازار، اموالي كه طي ساليان گذشته در خارج بلوكه شده است آزاد مي‌شود و به كشور بازمي‌گردد كه اين مسئله سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف را تسهيل مي‌كند.

ابراهيم نكو نماينده مردم تهران و رباط كريم در مجلس شوراي  اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه تمام كشورها به صورت زنجيروار به هم مرتبط هستند، اظهار داشت: اگر يكي از اين حلقه‌ها با مشكلي مواجه شود قطعا تاثير خود را بر تمام زنجيره خواهد گذاشت.
 
وي افزود: از اين رو لازم است در جهت تجديد و بهبود روابط گام‌هايي برداشته شود كه خوشبختانه دولت كنوني در اين راستا اقدامات مثمرثمري را انجام داده است.
 
نكو با بيان اينكه ظرفيت‌هاي كشور در زمينه‌هاي اقتصادي چشم‌گير است، تصريح كرد: هر چه روابط ما با دنيا بهبود يابد در كاستن اثرات تحريم موثر است و موجب افزايش توليدات و ارتقاي بهره‌وري در كشور مي‌شود.
 
عضو كميسيون اقتصادي مجلس اذعان داشت: البته در كنار افزايش توليد و بازگشت آرامش نسبي به بازار، اموالي كه طي ساليان گذشته در خارج بلوكه شده است آزاد مي‌شود و به كشور بازمي‌گردد.
 
نكو ادامه داد: اين مسئله سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف را تسهيل مي‌كند و اعتماد را به سرمايه‌گذاران داخلي براي تداوم فعاليت خود در كشور بازمي‌گرداند.
 
اين نماينده مردم در مجلس نهم اظهار داشت: نتيجه بازگشت ثبات به بازار موجب تامين نظرات مردم و توليدكنندگان مي‌شود.  
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بهبود ، روابط ، ثبات ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.