سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مشکات در محلات شمال تهران

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: جشنواره مشکات با هدف توسعه آموزشهای همگانی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نهادها در محلات 26 گانه منطقه یک در حال برگزاری است.

سیاووشی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره مشکات در 12 محور اصلی با موضوعات فرهنگ آپارتمان نشینی، فضای سبز شهری، سبک زندگی و الگوی مصرف، اتوبوس و حمل و نقل عمومی، محیط زیست شهری، پسماند و پاکیزگی محله، شهر زیبا، فرهنگ ترافیک، شهر و بحرانهای طبیعی ایمنی و پیشگیری از حوادث شهر و در سه گروه سنی: کودک، نوجوان و بزرگسال و در قالبهای: نقاشی،عکاسی، خاطره، داستان کوتاه، تصویر برداری، کاریکاتور، ایده خلاقانه، پوستر آموزشی و موارد دیگر درحال اجرا است و تا کنون بیش از سه هزار اثر در جشنواره مشکات در سطح محلات 26 گانه منطقه یک در قالب و رشته های مختلف جشنواره شرکت کرده اند.

سیاوشی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه سال جاری است و شهروندان می توانند آثار خود را با محورهای ذکر شده به سرای محله سکونت خود تحویل و رسید تحویل را دریافت نمایند.

سیاوشی بیان کرد: با اشاره به تنوع فعالیتهای اداره آموزشهای شهروندی در راستای هر چه بهتر اجرا شدن جشنواره مشکات، فعالیتهای این جشنواره از طریق حضور مسئولین خانه های علم و زندگی و کارشناسان آموزش شهروندی و اجرای تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در سطح محلات، خانه های علم و زندگی و مدارس این منطقه صورت گرفته است.

سیاوشی تصریح کرد: برگزاری جلسات توجیهی روند اجرای جشنواره با حضور مدیران اجتماعی نواحی دهگانه، کارشناسان آموزشهای شهروندی مسئولین خانه های علم و زندگی و کودک جهت اطلاع رسانی و پیشرفت این جشنواره بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلاقانه ، محلات ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.