سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

جانباز بودن 10 درصد اعضای هیات علمی "دانشگاه" افتخار است

پیوندی گفت: جانباز بودن 10 درصد اعضای هیات علمی یک افتخار بزرگ برای "دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی" است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علی‌اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 11 آذر در مراسم تجلیل از اساتید اظهار کرد گفت: بسیجیان تلاش کرده‌اند که فرهنگی را ایجاد کنند که سه معنی را دنبال کنند اول حرکت پویا که اولین ویژگی بسیجی است، دوم این حرکت مبتنی بر حرکت دسته جمعی شود و در نهایت این حرکت هدف‌مند باشد.
 
وی ادامه داد: تمام اهداف این است که پایه‌های اسلام را تحکیم کنیم و در راستای منویات امام و رهبر حرکت کنیم و این نظام را در نهایت تحویل صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) بدهیم.
 
پیوندی با بیان اینکه دانشگاه بر دو رکن دانشجو و اساتید پایدار است عنوان کرد اگر بتوانیم آنطور که شایسته آنهاست پاسخگو باشیم می‌توانیم قله بلندی برسیم. در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 11 دانشکده و 60 مرکز تحقیقات دارد و باید با کمک اساتید، دولت و مجلس را دانشگاه را به جایگاه شایسته برسانیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: 10 درصد اعضای هیات علمی در جانبازان هستند و این یک افتخار برای دانشگاه است و پاسداشت این افراد باعث می‌شود که فرهنگ بسیجی‌گری در دانشگاه ادامه‌دار باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر فرزندان زحمات این عزیزان نباشیم ممکن است این صفت والا به گوشه‌ای کشانده شود، بنابراین امیدواریم با تلاش و کوشش این فضای بسیجی را جلو ببریم و در این مقطع تاریخی به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.