سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش معاون پارلمانی ربیعی به یک نظر سنجی درباره عملکرد وزارت کار

معاون پارلمانی وزارت تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد : اینکه گفته می شود در نظر سنجی ها وزارت تعاون و کار و امور اجتماعی ، ضعیف ترین رویکرد را از نظر مردم داشته است ، قطعا درست نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛معاون پارلمانی وزارت تعاون ؛ کار و اجتماعی اعلام کرد : اینکه گفته می شود در نظر سنجی ها وزارت تعاون و کار و امور اجتماعی ، ضعیف ترین رویکرد را از نظر مردم داشته است ، قطعا درست نیست.

سید محمد رضا موالی زاده در واکنش به نظرسنجی منتشر شده در برخی سایتها درباره وزارت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به ایران خبر  گفت : باید ببینیم که اصلا این نظر سنجی چه مبنایی داشته و چقدر معتبر است ، چرا که وزارت خانه ای به این بزرگی و با حجم گسترده فعالیتها مسلما میزان کارش هم روشن خواهد بود.

معاون پارلمانی ربیعی با تاکید بر این موضع که همه وزاتخانه ها در دولت تدبیر و امید عملکرد بسیار خوبی داشته اند ،گفت : اینکه ما تنها با زبان بیاییم و بگوییم که عملکردمان خوب بوده است کافی نیست ، بلکه باید با عدد و رقم این موضوع را ثابت کنیم ، به زودی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از فعالیتهای این چند ماه را اعلام می کند تا مردم با جزییات در جریان فعالیت  وزاتخانه قرار بگیرند.
وی در ادامه گفت : بعد از ارائه آمار ثابت خواهد شد کارهایی که در این وزارتخانه انجام شده است تا چه میزان گسترده و متنوع بوده است ؛ هر چند بنای ما بر ارائه هرچه زودتر گزارش است اما نمی خواهیم دقت را فدای سرعت کنیم .

موالی زاده تاکید کرد : وزارتخانه بزرگ ما با این تعداد مخاطبین و این آمار میلیونی افراد زیر پوشش مسلما میزان فعالیت گسترده ای هم داشته است.
برچسب ها: ربیعی ، نطرسنجی ، ضعیفترین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.