سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد

تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای در کنگره شهدای جهاد علمی

همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای جهاد علمی در روز ۲۱ آذرماه، از خانواده شهدای هسته‌ای و موشکی تقدیر می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای جهاد علمی که قرار است 21 آذر ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شود از خانواده شهیدان هسته‌ای و موشکی مجید شهریاری، مسعود علی محمدی، سردار حسن­طهرانی مقدم، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد تقدیر می‌شود.

کنگره شهدای جهاد علمی 21 آذر ماه به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با همکاری سازمان انرژی اتمی کشور در تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور هدف از برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی را پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثار هنری و فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی با محوریت شهدای دانش و به صورت ویژه، شهدای هسته‌ای عنوان کرده است.

شایان ذکراست، کنگره شهدای جهاد علمی 21 آذر با حضور صدها تن از اساتید بسیجی در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.