سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

اعضای کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده ی غرب استان کرمانشاه بازدیدمیکنند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده شهرهای غرب استان کرمانشاه خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسینی با اشاره به اینکه نسبت به بی عدالتی های صورت گرفته علیه مردم محروم و زلزله زده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در هفته گذشته و پس از وقوع 300 زلزله بزرگ و کوچک اعتراض کرده است، تاکید کرد: مردم انتظار داشتند مسوولان دولت به وضعیت آنها نیز توجه می کردند.

گفت: در جریان زلزله های یک هفته گذشته خوشبختانه با لطف خداوند متعال خسارت جانی نداشتیم و تخریب منازل و خسارت های مالی قابل توجه نیز صورت نگرفت اما مردم متحمل سختی شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خسارت هایی در حد ترک خوردگی منازل مسکونی و اداری و شکستن شیشه ها را در این سه شهرستان داشته ایم که نیازمند مساعدت دولت برای جبران خسارت هاست.

وی گفت: ابلاغ هایی به فرمانداری های سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ارایه شده تا از طریق بنیاد مسکن و راه و شهرسازی نسبت به برآورد میزان خسارت ها اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه با مساعدت ریاست مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون عمران مجلس و برخی معاونین وزرا بزودی در این مناطق زلزله زده حضور خواهند یافت، افزود: پیگیری های لازم در این خصوص انجام گرفته ضمن اینکه گلایه و انتقاد مردم را نیز از تریبون مجلس انتقال داده ایم./س

برچسب ها: بازدید ، مناطق ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.