سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

تدوین پیشنویس سند راهبردی اقامه نماز صدا و سیمای کشور

قائم مقام ستاد اقامه نماز سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی گفت: پیشنویس سند راهبردی اقامه نماز در این سازمان تدوین شده است و تا پایان آذر امسال نهایی می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مرتضی میقانی در جلسه شورای اقامه نماز در صدا وسیمای مرکز فارس بیان کرد: به دنبال اجرایی شدن سند راهبردی هستیم و از پیشنهادها برای کاربردی کردن هر چه بیشتر این سند استقبال می کنیم.

وی افزود: فعالیت ها در بحث تبلیغ نماز باید در دو بعد درون سازمانی و برون سازمان انجام گیرد و در صداو سیما عمده کارها در این زمینه در بخش برون سازمانی و برنامه سازی است.

میقانی ادامه داد: امروزه رسانه ها به ویژه صدا و سیما با تنوع مخاطبان رو به رو هستند از این رو برطرف کردن نیاز مخاطبان و انتقال صحیح پیام کاری دشوار است و همکاران ما در این سازمان تاکنون به خوبی از عهده این کار برآمده اند.

وی با بیان برنامه ها ، قابلیت ها و ظرفیت های صدا و سیمای مرکز فارس ، بیان کرد: شناخته شدن این مرکز به عنوان نخستین مرکز 24 ساعته در کشور نشاندهنده تجربه های ارزنده، هنرمندان خبره و توانمندی های استان فارس است.

میقانی با اشاره به برنامه های تهیه شده با موضوع نماز در شبکه فارس گفت: فضاسازی های شبکه فارس در بخش برنامه های مذهبی کار شایسته و مطلوبی است و این مرکز جزو مراکزی است که این کار را به خوبی انجام می دهد.

وی افزود: استان فارس در بحث نماز و تهیه برنامه های مذهبی توانسته است به خوبی از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند و این رویکرد قابل تقدیر است.

میقانی با اشاره به ساخت برنامه با مشارکت صدا و سیما و ستاد اقامه نماز در استان ها بیان کرد: باید برنامه هایی با محوریت مساجد و با معرفی مساجد موفق و خیرین مسجد ساز در شبکه های استانی تهیه شود./س

انتهای پیام/


 

برچسب ها: تدوین ، نماز ، صدا ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.