سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی

حمید میرزاده در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: رئیس هیئت موسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار کمک نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای نجات دریاچه ارومیه از بحران کنونی شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، 

وی تصریح کرد: استفاده از توان علمی نخبگان می‌تواند در این زمینه کمک کند و برای این منظور از تمام توان فنی و علمی این دانشگاه برای نجات دریاچه ارومیه بهره خواهیم گرفت.

میرزاده با اشاره به بحران کنونی دریاچه ارومیه، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند گام موثری در راستای ارائه راهکار و پیشنهاد برای احیای آن زیست بوم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه عمده مشکل دریاچه ارومیه کمبود بارندگی در سال‌های اخیر است، اضافه کرد: ارائه راهکار مناسب و عملی برای افزایش میزان بارندگی بهترین گزینه در این زمینه مطرح است.

میرزاده در ادامه از راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند دانش را به ثروت تبدیل کند.

میرزاده با بیان اینکه راه‌اندازی این شهرک‌ها در دست بررسی است، اعلام کرد: از این طریق می‌توان مشکل دانش‌آموختگان را رفع کرد./س

برچسب ها: شهرک ، دانش ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.