سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تبدیل مراغه به عنوان قطب ورزش‌های آبی در کشور

شهردار مراغه گفت: مراغه به عنوان قطب ورزش‌های آبی در کشور تبدیل می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نادر ابراهیمی در ادامه با اشاره به این که با قرار گرفتن رودخانه زیبای صوفی چای در این شهرستان می‌توان این شهرستان را به عنوان قطب ورزش‌های آبی در کشور تبدیل کرد.

ابراهیمی افزود: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه رودخانه صوفی چای این شهرستان بهسازی شده و در حال حاضر در آن پیست قایقرانی آب های خروشان نیز افتتاح شده است می‌توان با همکاری اداره ورزش و جوانان رشته قایقرانی در آب‌های خروشان را در این شهرتاریخی و فرهنگی را راه اندازی کرد.

وی گفت: مسابقات کانا پلو کشور که به میزبانی شهرداری مراغه برگزار شد تمام مربیان و مسئولان فدراسیون قایقرانی کشور پیست قایقرانی آب های خروشان مراغه را در کشور بی نظیر اعلام کردند که شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیز در تلاش است تا در سال آینده مسابقات آسیایی قایقرانی آب های خروشان را در این شهرستان برگزار کند.

ابراهیمی در ادامه اظهار کرد: تیم کانوپولوی شهرداری مراغه به نمایندگی از کشورمان جهت شرکت در این مسابقات 24 آذر سال‌جاری به کشور مالزی اعزام می‌شوند.

وی افزود: تیم شهرداری مراغه با شرکت 8 نفر از بازیکنان تیم به این دوره از مسابقات به مالزی اعزام خواهند شد.

ابراهیمی گفت: همچنین این تیم با سرمربیگری مصطفی ثمری سرمربی سابق تیم‌های ملی قایقرانی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: موافقت فدراسیون قایقرانی و همکاری کمیته کانوپولوی فدراسیون کشور تیم شهرداری مراغه عازم این دوره از مسابقات خواهد بود.

مسابقه‌های بین‌المللی کانوپولوی مالزی، از 26 آذر تا چهارم دی سال‌جاری با حضور تیم‌هایی از آسیا برگزار می‌شود/س

برچسب ها: قطب ، ورزش ، تبدیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.